וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טענות לקונספירציה ב"כוכב נולד"

17.8.2004 / 12:24

מעריצי סקעת טוענים להונאה אינטרנטית שהעבירה את קולותיהם למויאל באמצעות תוכנת מחשב

יומיים אחרי שהראל מויאל קטף באצילות את התואר "כוכב נולד" מזרועותיו הנעריות של הראל סקעת, הרשת הישראלית כמרקחה, וצעקות בדבר קונספירציה מציפות את הפורומים. מעריצי הראל מויאל מתנגחים במעריציו של סקעת הטוענים לאי סדרים ורמאות בשיטת ההצבעה. התיאוריה הרווחת מדברת על הצבעה באמצעות סקריפטים. סקריפט היא שורת פקודות שניתנות למחשב, והוא חוזר עליה מספר פעמים שנקבע עבורו. מעריצי סקעת טוענים כי אתרים שהשתמשו בתוכנה הזו ברשת, ואיפשרו על ידי הקלקה אחת להצביע את כל 250 ההצבעות המותרות לפי תקנון התוכנית, הציגו עצמם כאתרים שיבצעו הצבעה אוטומטית עבור סקעת, אך למעשה העבירו את הקולות שניתנו דרכם למויאל. המעריצים המתוסכלים רוצים שכל העולם יידע: הניצחון של מויאל מבוסס על זיוף.

אחד האנשים הכי מושמצים בפורומים של מעריצי הילדים של צביקה הוא בחור בשם אברהם, שמואשם על ידם כאילו הוא הקים את אותו אתר מושמץ שהשתמש בסקריפטים. זכיינית ערוץ 2 קשת, טוענת שהקולות שהגיעו מאתרים שכאלה הם פסולים ולא נספרו. חשוב לציין כי פרט לסקריפטים ישנה תוכנה נוספת המאפשרת למחשב להמציא לעצמו בכל פעם כתובת אינטרנט (IP) חדשה. בפועל, משמעות הדבר היא שאפשר להצביע מאותו מחשב אינספור פעמים - בכל פעם כביכול ממחשב אחר. מעריצי ההראלים מסרבים להרפות. חלקם קוראים למרי ואף מפרסמים את מספר הטלפון של קשת, מתוך תקווה שגל טלפונים מתלוננים יצליח לשנות את רוע הגזירה ולהעניק לסקעת את מה שלדעתם מגיע לו. נדמה שעונה חדשה של האקס-פיילז יוצאת לדרך.

ואם כבר ברוח תיאוריית הקשר, הרי שהידיעה בדבר ההקלטה המחודשת של סטלה מאריס את "נר על החלון" שביצע מויאל בגמר, מריחה מקידום מכירות שהוכן מבעוד מועד. חברי הלהקה שאפילו פאבלו רוזנברג נטש, טוענים שההקלטה נעשתה עוד לפני שנודע כי מויאל יעשה את הקאבר המנצח שלו. כך או כך, השיר המחודש יופיע במיני אלבום שתוציא הלהקה בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully