וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היאכטה" יוצאת לדרך

23.8.2004 / 17:34

14 המועמדים, שמוינו בקפידה, נבחרו לעלות לסיפון היאכטה שתצא לשייט של שבועיים. המצלמות יתעדו והגולשים ימררו את חיי המשתתפים

פרוייקט הזימה האינטרנטי החדש של בזק בינלאומי סיים את מיוני המשתתפים שיעלו לסיפון היאכטה. 14 מתמודדים, שבעה בנים ושבע בנות, יתחרו בכמות הלילות המשותפים שיצליחו לצבור, בז'אנר המיטה החמה. השניים שירטיבו את המספר הגבוה ביותר של סדינים זרים, יזכו בשנת חופשה זוגית, הכוללת כרטיסי טיסה לכל העולם, ודמי כיס בעובי 2,000 דולרים החבילה, בכל חודש.

"היאכטה", בהנחיית דניאלה דורון - היא תוכנית הריאליטי-אינטרנט הראשונה בארץ - תתעד את המשתתפים במהלך שבועיים ימים באמצעות 20 מצלמות שיזמזמו 24 שעות ביממה. הגולשים לאתר יוכלו לספק את התאוות הסדיסטיות הקטנות שלהם, להטיל משימות על מתמודדים, להרכיב ולהפריד זוגות, לקבוע מי ישחק למי עם המצופים והשנורקל, ולהשפיע בכל רגע על הנעשה ביאכטה, כמו היו אלוהים-חיים. העוקץ השוביניסטי של התכנית מחייב את הבנות להישאר במיטתן, בעוד הבחורים רשאים לדלג בין הדרגשים ולנסות את מזלם. נותר רק לחכות על מנת לגלות, כמה נקודות שווה משכב זכר? ומשכב נקבה? והאם זיון עם צוות הספינה התורכי מקדם את המועמדים לעבר הפרס? ועם צוות ההפקה? כיצד משפיעה מחלת-ים על הליבידו? ומי יקיא ראשון?

כל זאת ועוד, בשידור ישיר, כל יום בין התאריכים 31.8.04 - 14.9.04.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully