וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת הרוחצים, אפשר לגלוש ליאכטה

27.8.2004 / 16:32

באתר ששב לחיים אפשר לנשנש קצת מכל מועמד, ולבחור לכל מתמודד בגד ים

פרוייקט היאכטה השיב אתמול לחיים את האתר המלווה אותו, ובו עומדים לבדיקה ראשונית 14 הנבחרים, שבע בנות ושבעה בנים, שיעלו לסיפון ביום שלישי. המשתתפים בפרוייקט מופקרים לתאוות הגולשים, שיכולים לעשות בהם כרצונם, ולשם הסיפתח נותן האתר אפשרות לבחור את בגד הים הרצוי למתמודד הנחשק, שיענוד הנ"ל ביום ההפלגה. מיום רביעי יוכלו הגולשים לקבוע לקייטני היאכטה מי יחמם את מיטתו של מי בלילה, על ידי קביעת הזיווגים המועדפים, וכך לקדם את משגל הירכתיים הראשון.

לבד מנגה שרייר, שצפה לאחרונה בביצת הסליז המקומית על רקע שמועות כי היא מעורבת עיקרית בפרשת עסק הביש של ליטבק-גרישקוב, המתמודדים היו עד כה מוכרים בעיקר לבני משפחתם, חלקם גם לחבריהם לעבודה.

הם חושפים אג'נדת חיים עקבית, ולרובם מוטו מאותו עמוד בספר "10 עצות לסבבה של חיים", כמו "חייה ותן לחיות" או "הצב לעצמך יעד ועמוד בו". המעשים המ-ט-ו-ר-פ-י-ם שהמשתתפים עסקו בהם לפני הספינה, עליהם הם נשאלים ברגע חושפני, מסתכמים מקסימום בסטריפטיז ביישני או ריצה בעירום בכביש הערבה, ולרב אינם מסעירים יותר מהשתנה בשירותים ציבוריים.

ביום ראשון יוכרזו התוצאות של תחרות בגדי הים, ולבנות יוותרו יומיים בדיוק לרזות לתוכם. ביום שני יצאו המשתתפים את הארץ, ושידורי התוכנית יחלו בערב הראשון להפלגה, יום שלישי, בשעה 20:30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully