וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יהיה איכס השנה בריאליטי?

31.8.2004 / 10:45

מי הכי עצבן אותכם "באמת"?

רצים לדירה

בעוד שזוג אחד יזכה בדירה מאובזרת במודיעין, כל שאר הזוגות ידאגו לבנות בית למטפל הזוגי שלהם. אין דבר מגעיל יותר מלראות זוגות מחרבים את עתידם הזוגי, תוך כדי חיפוש אחר קברו של הארי פוטר זצ"ל. אולי יש. זוג שמחזק את האינטימיות בנישוקי פוציניו-מוציניו על קברו של הארי פוטר, בבית הקברות האנגלי שברמלה. אלוהים, כמה מתיש יכול להיות אבי קושניר. אלוהים, כמה מעיקים הם הזוגות של "רצים לדירה", בעיקר כשהם מייבבים על מצבם הכלכלי אל מול המצלמה. שדכו אליהם כבר את פיני גרשון, שילמד אותם איך להשיג דירה בדרך הישנה והטובה. בעבודה ממושכת, ובשקט.

האקדמיה לצחוק

עזבו את זה שהחבר'ה לא היו באמת מצחיקים. תימנעו ממחשבה על השילוב המזעזע בין טלי ופורמן. זהו לא האיכס הרציני. לא משנה כמה נתמכר לתוכניות מציאות, לא נסכים לקבל אותה כשהיא עגומה. אחרי שליווינו את צחי איראני, השפיץ האנושי, כל הדרך אל הניצחון, אנו נאלצים לחזות בו היום מקושש את שיירי תהילתו כהומלס הרעב לפת תשומת-לב. אהבנו לאהוב את הילד העני שהופך לכוכב, ונשארנו בסוף עם ילד עני. תארו לכם מה היה קורה אם אחרי הגמר בניצנים, היתה נותרת נינט סתם זוג שדיים מקריית-גת? תחרות קומיקאים שיש לה סוף עצוב. אירוני.

פרויקט Y2

יש משהו לא טבעי בלראות את משתתפי פרוייקט Y סגורים בין ארבע קירות. טיפוסים כמוהם, תמצאו בדרך כלל יושבים על ברזלים לאורך מדרכות השכונה. אם לקרוא לילדים בשמם, מדובר בחבורה של ערסים ופרחות. לא שבאמת איכפת לנו, אבל לעומת מפלצתוני העונה הראשונה, ניכרת ירידה משמעותית ברמה. אם אצל קמילה היה כל משגל רק חלק מפרסונה מוחצנת, גדושת מודעות עצמית וחוש הומור, הרי שקאטי המשתרללת היא סה"כ רוסיה מזדיינת. אלון הוא רק העתק דהוי של צ'ינו. לא משנה איזה דגל יתקעו בזאת עם הבולבול, מישהו בטוח כבר תקע אותו קודם.

סוף הדרך

מה יפה, חשבנו לרגע, ריל.טי.וי עם ערך מוסף חברתי. אך מהר מאוד גילינו את הצרה: ריל.טי.וי עם ערך מוסף חברתי! איך אפשר היה לחשוב שנזכה בקצת מיץ זבל צהבהב בתוך שיעור החברה הארוך הזה מבית "צו פיוס"? ומה זה הפרס האומלל הזה? ג'יפ? בשביל זה להזיע כל כך הרבה? בריצה קלה לדירה, זוכים שם בתוכנית המתחרה בקומפלט פרסים מרשים בהרבה. התוכנית מצליחה לקיים את יעודה: תמהיל של סרט-אקשן ו"תחת גפנו" של הרב גפני. כן. זה מעניין כמו שזה נשמע. דתי והומו יחד, אפשר למצוא בכל גן ציבורי בת"א. נו ביג דיל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully