וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטריפ-טיזי - יאכטה לילה 3

3.9.2004 / 12:51

מדד האיברים המוצנעים לארבעת הלילות האחרונים נמוך מהמשוער: פין אחד ושד אחד. המועמדים עושים הכל כדי לא להרטיב את המסך

אתמול רוותה הספינה עוד לילה לח-בקושי, ונדמה שהפרוייקט האמיתי הפך להיות "איך אנחנו מההפקה גורמים לילדודס ללכת ולהשתגל, למרות שהם רק רוצים לשיר שירי ארץ ישראל". ניכר כי המתמודדים עושים הכל כדי לעקוף את החוקים ולדפוק את הצופים, ולא נותנים תפוקה מלאה של עירום, מין, אינטריגות ומשכבים רבי משתתפים.

בשעשוע הסטריפטיז שהובטח, ההרגשה הרווחת הייתה כי עבדו עלינו בעיניים, באשר המתמודדים יבשי הליבידו עטו לא פחות מחמש שכבות, וכך ירקו לנו בפרצוף. המועמדים גילו במשחק, שוב, כי יש להם הגדרה שונה לכיף, כשדותן חשף כי קיים יחסי אישות עם חברתו סביב שולחן בו ישבו הוריה במהלך חתונה אקראית, ושי סקנדרני חלק יצועו עם שתי בנות-דוד.

לאחר כל תעתועי ההפקה האפשריים, נבחרו הזוגות שיבלו את הלילה. גלית, שכונתה ולא בכדי שחיינית ממשלחת מזרח אירופית, ארחה בחדרה את בועז לערב הווי גברי; חן בחר את נגה השרלילה-וואנאבי; ניל הקצת-דביל ואדווה החננה המתבגרת שיתפו שמיכה; טל, הכוסית האניגמטית, ואסף חסר האפיון; קרן, התימניה החמה, ודותן דמוי המטאטא עשו מסאז' אחד לשני, בניסיון להנפיק רגע סמי-ארוטי לצופים, ושי סקנדרני שכב לצד דנה הנגועה במחלת ים. הזוג היחיד שנתן מעצמו קצת היה גל ויעל, אשר על אף שהבטיחה לאימה לא להתפשט חשפה שד אחד למצלמות, כדי לפרוע את החוב.

באתר אפשר לצפות בקטעים נבחרים מלילות קודמים, ועדכונים שוטפים על הנעשה בשעות היום. הלילה יתקיים על היאכטה נשף מסיכות, שתפקידו יהיה למנגל בין זוגות שלא הוצמדו עוד, ולסחוט עוד נוזלים מהמשתתפים. הקיק של הלילה יהיה משחקי מישוש ומזמוז בעיניים קשורות. כולנו תקווה שהערב לא יתגלגל לקומזיץ פולני על שפת הסיפון, והפעם יעלו את המועמדים ערומים מבעוד מועד, מה גם שזה יקל על הזיהוי במשחק ולבטח יספק רגעים מרגשים. בינתיים הסלוגן הפופולרי הוא "יאכטה? חארטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully