וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניכרת התחממות קלה - יאכטה לילה 4

4.9.2004 / 16:30

יש תמורה לאגרה - משתתפי היאכטה מתחילים להכנע. אתמול בלילה נראתה נגה מבצעת בבועז אקט ארוטי, אך חפוז. אסף ויעל אכלו מהצד בהחבא, למורת רוחם של בני זוגם האמיתיים

משתתפי היאכטה מתחילים להראות סימני כניעה, ומאמץ הגולשים נושא פרי, לאחר ששלושה ימים היו רק הם שהזיעו על המקלדת. אתמול הרהיבו עוז ארבעה עשר שפני הניסוי ונשפו אורגזמה מזוייפת מול המסך. חן, הצעיר המבטיח, השתנק כאחוז התקף, והעלה שאלות בעניין מצב בריאותו וכשירותו למין. טל הכוסית הפגינה כישורי משחק מוערכים רבתי, ואביה היה ודאי גאה בה מאוד.

יש לציין, כי שדיה של טל זכו למגע זכר בפעם השנייה בחייה, לאחר ששי סקנדרני התבקש לבדוק לה דופק מתחת לחולצה. טל הכמו-בתולה טוענת כי הייתה רק עם גבר אחד עד עתה, ואביה היה ודאי גאה בה מאוד על כך.

הגולשים הצביעו, וההפקה נדחפה קצת, ולבסוף הותוו משכבי הלילה. ההי לייט הייתה כמובן נוגה, שמתעקשת על היותה שרלילה עם ריספקט, אך בקושי דופקת כרטיס, אשר קיימה מין וירטואלי עם בועז החתיך. במשך 15 דקות התחרמנו אלו עד צאת עשן, או עד שנוגה כבר לא ידעה מה עושים משם, ושכלו של בועז קצר מלהזכר. גלית, שמתחילה להתחבב על הצופים על אף האניגמטיות המינית שלה, מצליחה ללבב בתפקיד אמו, ומצד שני גם אביו, של ניל הקיבוצניק בעל לוק הרפתן. היא דואגת למחסורו, מפנקת אותו ועושה לו נעים לפני השינה. זוג מעניין-לבחינה-אנתרופולוגית זה סיים את הלילה בעוד משאז לא ארוטי, אך תמיד טוב לדעת שהבהלה לזהב מנצחת, והם מקפידים להישאר יחד ולהתקדם לקראת הפרס.

דנה ושי, הזוג הזעיר בורגני האהוב, הוסיפו לפטפט ולהתאהב במיטה, ללא בירבושים, ככל הנראה מחמת האימה שכל טלטול, ולו הקטן ביותר, עלול לגרום לדנה להקיא. אדווה, היאכנע של היאכטה, בילתה את הלילה בריכולים ונבירות שכל עם גל החביב-ותו-לא. טל הלא מזדיינת לא הזדיינה שוב, למרות ההתנשפות המבטיחה והעובדה שברור שהיא משקרת במצח נחושה על העבר הסקסואלי שלה, ולמרות שחן בן זוגה למיטה ניסה לחמם את מנועיה בעיסוי מתמשך.

הקיק היה אחרי כיסוי צמצם המצלמה. אסף וקרן, הצ'ילבות שעל הסיפון, הוצמדו יחדיו והתמרמרו. דותן הרך והנמרח, שצוות ליעל, ניסה לשווא לצור מתח מיני בחדר, אך ללא הצלחה. באמצע הלילה, נודע כי אסף ויעל נתקלו אחד בשני והשחיתו זרע לשווא, וכך בא לציון גואל, והוכרז המשגל הראשון ביאכטה, על אף שלא תועד, וחבל. אולי יספקו השניים רסיסים מליל אמש היום.

הערב יהיה בסגנון "מלך ומלכה", ושעשועים כיד הדמיון הטובה, של הגולשים ושפנפני היאכטה. אתמול בוטל "נשף המסכות" בשל החלטה שנפלה משמיים. כולנו אמונה כי עתה יחלו השפנפנים במירוץ אחר השפריץ והמיץ, במטרה להלהיב את תחתוני הצופים ולזכות בפרס. משתתפי כל היאכטה, התפשטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully