וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החגיגת הגיע ללונדון

5.9.2004 / 13:13

עיתון ה"גרדיאן" הבריטי איתר את הטרנד הישראלי התורן בעולם הנרקוטיקה. אנחנו חשבנו על זה קודם

הבריטים, שמבלים מחצית מזמנם בעיסוק טרנדים, טרחו ובאו בין פיצוציות עירנו, בואכה תל אביב, על מנת לבדוק את באזז החגיגת. במסגרת כתבה על חיי הלילה בישראל על רקע אימת הטרור (נשוא מקורי לכל הדיעות) שהתפרסמה ב"גרדיאן" הבריטי, נכתב כי תל אביב, פרט להיותה עיר עם חיי הלילה מהשווים באירופה, מתהדרת גם בתרבות סמים נאה - "בקיוסקי העיר, כמה מהלקוחות נכנסים ומבקשים סיגריה או מסטיק, אבל אחד מכל שלושה מבקש 'חגיגת'". הכתבה מתארת את הסם החדש כלהיט בקרב הבליינים התל אביביים, שנותנים גם בליקוויד אנרג'י ובפופרס כטוב לבם בנרקוטיקה.

"סמים חוקיים הפכו לחלק מרכזי בהדוניזם. החגיגת מתואר מעל גבי האריזה כ'מעורר חשק מיני המורכב מחומרים אורגנים. 100% חומרים טבעים ללא כימיקלים'". טוב, לא בדיוק, אבל בהחלט משכנע. משה חיימקביץ', בעל פיצוציה תל אביבית שהתנסה בקוק לעניים מספר לעיתון הבריטי: "אתה מרגיש מסטול אבל אתה עדיין בשליטה ויודע מה אתה עושה, יש לך כוח ואנרגיה, והכי חשוב זה עושה אותך חרמן שחבל על הזמן".

הכתבה מתפנה גם לתיאור סופר מחמיא של חיי הלילה של תל אביב: "בארים גדולים יותר וטובים יותר, ומועדונים שעשויים להציב את לונדון, פריז וניו יורק בפינה מבויישת כשהם נפתחים ונסגרים בהתאם לטעמו המשתנה של הקהל". עוד מצויין בכתבה כי בשנים האחרונות החלה פריחת הפיק אפ בארים. הבעלים של ה"לאנסקי", המוצג כבאר הגדול ביותר במזרח התיכון אם לא באירופה כולה, מסביר בכתבה את האידאולוגיה של אורחיו: "הלקוחות כאן הם רווקים או בוגדים".
אכן, אנחנו על המפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully