וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף לשם הודח מהיאכטה

5.9.2004 / 14:22

צוות ההפקה לא השלים עם דרישותיו של לשם לכבות את אורות המצלמה בחדר, ודרשו ממנו לעזוב את הסיפון

אחד ממתמודדי היאכטה החליט אתמול לערער על שלטון ההפקה ובעקבות כך החליטה האלוהים הבלתי מעורער של היאכטה, להעיפו לאלתר. אליו תצטרף, בעל כורחה, שפנפנת יאכטה שתבחר הערב, כדי לשמור על מספר זוגי של משתתפים. זהות הבחורה תקבע הערב, על ידי המתמודדים, שיאלצו לחתור תחת חבריהם, ולהחליט מי מפריעה להם בדרך אל הפרס.

פעולת החראקירי, שנסתיימה בכישלון, נתבצעה על ידי אסף לשם, משפנפני היאכטה הבולטים, אשר קם על ההפקה בצעקות באמצע הלילה בדרישה שיכבו את האור בחדרו. לאחר שלא נענו לו, החל הפרחח להשתולל, וכסות את התאורה בבגדים (דבר שהיה עלול לגרום לשריפה, עקב טקסטורת חומרי הבניין).
צוות ההפקה אחראי על האור בחדרים, גם במשך הלילה, וביכולתם לכבותו ולהדליקו כרצונם, על פי "ויהי אור", זכות שדווחה למשתתפים עוד מימי קדם. המועמדים השמיעו חרונם מדי פעם על תנאי השינה, אך אף אחד לא העז להמרות את פי ההפקה עד אתה. אסף, המועמד הממורמר מכולם, החליט להקריב עצמו ליל אמש.

אסף לשם סבל זה ימים רבים מציפורני הגולשים, אשר הקפידו לצוות למיטתו מדי לילה את הצ'ילבה יראת השמיים שלו, קרן דרחני. שלשום בלילה החליט לעזוב את חדרו וחבר ליעל, מועמדת מאוכזבת אחרת, והשמועות טוענות כי שניהם ביצעו את זממם בנסתר מעין המצלמה. אתמול בלילה, לאחר לילה נוסף בו הודבק לדרחני, כאשר הביע את אכזבתו העמוקה שוב, ריחמו עליו השמיים, וההפקה החליטה להעניק לו את יעל הפילגש, ולהפגין מידה של חסד. למרות הכל לא היה הכופר מרוצה, כדרך רשעים, ובחר להתעמר ולחטוא למיטיביו, ולצאת לדרך רעה.

ההפקה, שמעמדה כאלוהי היאכטה התערער לאחרונה, משום שהמועמדים החלו לסטות מדרך הישר ולעשות כרצונם, החליטו כי לא יעברו על כך בשתיקה, והחליטו להעיפו מהספינה לאלתר (טקס זריקה לים נוסח קפטן הוק?). מעתה והלאה, יתמקד הפרוייקט בזוגיות הצוות הזוכה, וצפויים שינויים דרסטיים על היאכטה. יש אומרים כי צפוי מבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully