וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל מור נכנס במוזיקה

9.9.2004 / 14:45

הבמאי והכותב הנשכני עומד להוציא שני אלבומים, פס קול הסרט ואלבום עם שלל מוזיקאים שסיפקו לו השראה

הבמאי והכותב מייקל מור ממשיך לגרוף מיליונים על גב מאבקו בממשל בוש, עכשיו לראשונה גם בתחום המוזיקלי. מור חתם לאחרונה על שני חוזים עם חברות תקליטים בארה"ב שזכו בזכויות ההפצה לשני דיסקים, אחד מהם פסקול הסרט פרנהייט 9/11 והשני הוא אוסף של מוזיקאים, שלדבריו, סיפקו לו השראה בעבודה על סרטו האחרון.

ה"ניו יורק טיימס" מפרסם כי את אלבום האוסף יוביל זאק דה לה רוחה (סולן רייג' אגיינסט דה משין הי"ד) עם שיר חדש בשם we want it all שייצא בקרוב לרדיו. חברו (לשעבר) ללהקה, הגיטריסט טום מורלו, יופיע אף הוא בדיסק תחת השם nightwatchman. עוד יופיעו באוסף המסקרן שירים לא חדשים של ברוס ספרינגסטין (המוביל את סיבוב ההופעות נגד בוש), בוב דילן, הקלאש ואפילו ג'ף באקלי המנוח. שני האלבומים יוצעו למכירה החל מהחמישי באוקטובר, קצת פחות מחודש לפני הבחירות לנשיאות בארה"ב.

חברות התקליטים העריכו כנראה כי כדאי לעלות על רכבת ההצלחה שהקטר שלה הוא מייקל מור, ותאגיד הענק סוני/BMG לא נרתע להפיץ את "דיסק ההשראה", למרות המסר האנטי וושינגטוני שלו. מור מסביר כי "יש כמה שירים באוסף שירגיזו כמה אנשים. סוני עשתה בסוף את הדבר הנכון, בלי לחץ, שלא כמו דיסני (שסירבה להפיץ את סרטו)". סוני מתכוונת גם להפיץ את פרנהייט 9/11 בדי.וי.די ומכירתו תחל באותו היום בו יופצו האלבומים החדשים. בחברה מתכוונים לתרום מחצית מהכנסות דיסק האוסף לקרן המסייעת למשפחות חללי המלחמה בעיראק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully