וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועמד מס. 1 - איציק מזרחי

14.9.2004 / 12:44

דרוש סקיפר, יש כאן ניחוח של זיוף זול

זוכרים שבתחילת שנות ה-90' כבשו מותגי הגלישה מאווי וקוויקסילבר את תיכוני ארצנו, בשלל ברמודות פרחוניות וחולצות טי מגניבות לחלוטין? בטח זוכרים. זוכרים מה היתה התשובה הישראלית המוחצת? גזוז. חיקוי מארץ החיקויים, שסיפק פריטי לבוש מהסוג "המצטמצם" (כביסה אחת ואתה יכול להעבירם למשפחתון הסמוך למקום מגוריך). אם יצא לכם לצפות באחד מפרקי "היאכטה", הריאליטי המקוון של בזק בינלאומי, קרוב לוודאי שחשתם באותו ניחוח של זיוף זול.

שוק הריאליטי, שפרץ עם "הישרדות" המופתית ושלל משימותיה החביבות נוסח מחנה קיץ בשבט שחף (להרכיב רפסודה, לדוג דגים), הפך למוטציה מאיימת שרק הולכת, גדלה ומתאכזרת למשתתפיה יותר ויותר. דה מור יו מתאכזר – דה מור פאן טו דה צופים. אין טעם להכחיש, אתם יכולים למחות עד מחרתיים אבל כשב"אפקט הפחד" אוכלים עכבישים אפריקניים נוטפי נוזל ירוק, אף אחד לא מזיז את העיניים מהמסך. כשמועמדות "הברבור" מנוסרות כאילו היו שולייתו של הודיני (רק שהפעם בלי טריקים), הן אומרות "תודה" – וגם אתם. ביאכטה של בזק, עם כל הכבוד לתוכי החמוד, לא קורה שום דבר שימנע מכם להמשיך ולגלוש למחוזות מסקרנים יותר (אתר הבית של ציפי מור, למשל).

"היאכטה" היא לא יותר מהפלגת נופש של ועד עובדי חברת החשמל באיי הים התיכון (הכל כלול פלוס הופעה של חנן גולדבלט). חבורת בנים סימפטיים ובנות מתוקות, כולם בבגדי ים ובגוון עור אדום עד שריפה (מה עם קצת אולטרסול?) משחקים במשחקי פיפי-קקה של מסיבת כיתה ד' 2. המטרה – לצאת מהיאכטה עם בן זוג לחיים. תחי השמרנות! אבל גם הצביעות - כולם מדברים על סקס, מתוודים על הסטיות שלהם - אבל חולמים על משכנתא ופלזמה בסלון. תיכף תגיע הודעת חסות של הלנה עמרם. והמשימות? איזה יובש. "להביא קילו דבש". וואו. ומה מחר, כיכר לחם ושני קוטג'? איפה הדם לעזאזל? בטח לא אצל המועמדים. "יש לי את הלוק, יש לי את הגוף", מצהיר אסף לשם, שמפרציו הבלונדיניים כאילו מתחרים האחד עם השני. "אני עושה את הצרכים שלי עם דלת פתוחה", מתוודה יעל בר-עוז, וממש עושה חשק להישאר ער בכדי לחזות בפלא.

"היאכטה" זקוקה בדחיפות לאיזה סקיפר שיציל אותה ויכניס קצת אקשן בתכנים, אחרת תשקע אל מצולות השיכחה – כמו כל זיוף אחר.

על הכותב

איציק מזרחי - בן 27, עורך תוכן באתר למטייל, סטודנט (שנה אחרונה!) לתקשורת. אוהב קולנוע (מייק לי, טרנטינו וכל סרט עם מריל סטריפ), אוכל (לא חריף) וטיולים בעולם. רוצה לחקור צילום עיתונאי, להיות מבקר טלוויזיה ולהחתים דרכון בכמה שיותר מקומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully