וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועמד מס. 2 - אלדד סהר

15.9.2004 / 13:27

פה קבור התוכי: זוהי שקיעתה של אימפריית הריאליטי

מים עכורים צוללים עמוק. זה סיכום הביניים של "היאכטה" שהשיטה בזק. כמה מילים טובות בשביל שנצליח לבלוע את התוכי: דבר ראשון, המקוריות של הפרוייקט: עולם הריאליטי הגואה של השנתיים האחרונות מקשה על היוצרים להביא אותה בפורמטים חדשים. פרדייז הוטל, הישרדות (הביג מאמא), הרווקים למיניהם עם או בלי כסף, כאילו חשבו כבר על הכל, ובדיוק אז הצליחה בזק להביא אותה בפורמט שמצליח לאחד את הרווק עם פרדייז הוטל בלי להיראות מעתיקנים. הפקה בחו"ל, קמפיין פרסומי. בכל זאת, מגיעה מילה טובה על הרעיון השיווקי לקידום מכירות של חבילת האינטרנט. הכל תפור - מהירות גלישה, סקסי, צעיר, אופנתי, וכמובן, מאוד נמוך. הגרביטציה עובדת חזק בשנים האחרונות על התכנים של תכניות הטלוויזיה, וככל שהשפל גואה וגואה, ככה קל יותר ליאכטות כמו של בזק להפליג.

אמה מה? פה קבור התוכי: הקאסט פשוט לא מחזיק מים. הצוות הנבחר לא מצליח לקיים את ההבטחות המיניות הברוטליות של המנחה (דניאלה דורון, גיג ראשון בענף, גמגום נעים בהמשך). לקחנו 7 "אחשליהכל טוב" ו7 כלות, שמסתבר שאינם מצליחים לסתום את החורים בקירות היאכטה. הבטחנו זונה, עלה של זי... קיבלנו אמת או חובה של ילדים שיכורים שמפחדים מה יגידו ההורים שלהם שרואים את התכנית.

האלמנטים שאמורים היו לגרום ליאכטה להמריא יצרו ציפיות גבוהות לאקשן ריאליטי מותח ומלא סקס, תככים ומדיה פלייר. בפועל נשארו עם ציפיות של כריות עם כתמים, וגם אז, מספר לנו גל, זה היה רק קיא. צירוף מקרים? איי דונט ט'ינק סו!

כמו גשר על מים רדודים ממשיכים המתמודדים להתעלם מדרישות הקהל, שומרים הכל בבטן, הם לא רעבים להצליח, הם לא רוצים לפתוח את הקלפים שלהם, בצדק, כי אין מה לראות. המנחה שואלת את השאלות הנכונות, אבל התשובה כבר ברורה: אם תשימו שני אנשים משעממים, מודעים לעצמם, בחדר קטן, עם מיטה קטנה, ומעט בגדים, תקבלו אולי סקס, אבל גם הוא יהיה משעמם. כ כ ה ל א ע ו ש י ם ריאליטי.

עכשיו הזמן לחפש הסבר, למה במקום שנראה את השקיעה מהחלון בבית, אנחנו אמורים לראות את שקיעת אמפריית הריאליטי בחלון מקפץ של בזק? אולי מישהו מהמתמודדים ייקח על עצמו לספר באמת מי התמנייק, על מי הוא חם, מי יצא חראקטן, ואת מי הוא היה הורג ושם במקפיא בצנצנות של פורמלין. תנו לנו משהו אמיתי, אנושי, בלי להתחסד ובלי להתבייש. אנחנו מחכים לכם, עוד לא התייאשנו.

על הכותב

אלדד סהר - בן 31 מתל אביב, מנהל קריאייטיב, בלימודי תואר שני לשיווק ותכנון אסטרטגי, שותה שחור עם אחד סוכר, מעריץ את דוראן דוראן (הם עוד יפרצו). ציטוט לחיים: "קל יותר להתקדם בחיים עם מילה טובה ואקדח, מאשר רק עם מילה טובה." (אל קאפונה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully