וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועמד מס. 5 - זולנדר

15.9.2004 / 14:21

נפתרה תעלומת סעיף "דמי שימוש" בחשבון בזק

תעלומת השורה בחשבון הטלפון שלי: "דמי שימוש" נפתרה באחת עם עליית השידורים מהיאכטה הרעועה והעלובה הזו. עכשיו אני יודע, בזק עושה עם הממון הזה דברים כל כך מרגשים. אנחנו עלובים, מסכנים ונדכאים, אנחנו יפים ומאד רוצים שמישהו יראה אותנו. טוב. יותר מזה. הכי היינו רוצים שמישהו יראה אותנו מזיינים או מזדיינים. יש כל כך הרבה דברים שאפשר לעשות עם דמי השימוש של קו הטלפון שלי ו"היאכטה" היא ללא ספק הפחות מחרמן שביניהם. גם זיון גרוע בשידור חי עוד לא יהפוך את השורה הזו בחשבון הטלפון שלי לברורה. רק לעלובה.

פעם נדרשתי לברר, בעוונותי, כמה מרוויח שחקן הפורנו האהוב עלי, וגילתי שכשהוא התחיל הוא עשה 500$ לסצינה וככוכב הוא כבר עשה 2500$ לסצינה. חבורת הטמבלים על היאכטה עושה בחישוב מהיר של זמן השהייה שלהם עושה חצי שקל לסצינה. כוכב הפורנו שלי היה יפה וגבוה ותמיר ואף אחד לא כלא אותו ביאכטה סוג ז' עם רעש בלתי פוסק של גנרטור. אף אחד גם לא סגר לא את האור.
משהו בריאליטי הישראלי הוא מלוכלך יותר ממלוכלך, מזבלה גדולה יותר מחייריה ומכול רמת חובב ביחד. אני רוצה לומר התבהמות, אבל לא רוצה להישמע בנאלי. אני רוצה לומר חזירות אבל לא מתחשק לי להעליב ערבים. בכלל, אני רוצה לומר כל כך הרבה דברים, אבל קודם כל הייתי רוצה שיעמוד לי כשאני רואה את משחקי החברה האלו, את הבחור מההפקה שמכבה את האור או את ספינת האהבה של סיוטי הגדולים ביותר משייטת לה אי שם בים התיכון.

אבל הכי אני רוצה בעצם להטביע את הספינה. להטביע את הבושה הגדולה הזו ששטה לה לאיטה. הם באמת יהיו מפורסמים עכשיו. אני אנציח את כולם ואדאג לשדר שוב ושוב את קטע הזיון החד-פעמי הזה בין אסף לשם ליעל בר עוז שוב ושוב. אני אשמר את זכרם של כל הזונות האלו. אני אעשה להם טקס יפה. אני אסביר שהייתה כאן חבורה של אנשים שנורא רצתה להתפרסם. שהיה להם רצון טוב וגוף יפה. שכן, הם ידעו להזדיין כמו שפנים, הם עשו את זה בשבילי ומילאו את עולמי בתוכן. שישבתי עם הכרס הקטנה שלי ופשוט חלמתי שאני נמצא שם עם כולם במיטה בשלישיה. אני אסביר שזה שהטבעתי את המנחה זו טעות אחת גדולה אבל רק בגלל שהיא הרגיזה אותי עשיתי את זה. בגלל שהפריע לי שבחורה כל כך מוכשרת עם המון ערך מוסף וחזה סביר לא לוקחת את עצמה ועושה עם החיים משהו בחוג לפילוסופיה. אף אחד לא סבל אני אומר להורים. כולם טבעו בשקט. בשלווה. יפים. רגועים ושזופים. כן. אני אומר. חבל לי כל כך שזה קרה. אבל ככה זה כשנותנים לאדם כמוני סטיל עם טיל אחד ואומרים לו לך תפגיז משהו שגורם לך להבין שהיום-יום שלך, כמה שהוא משעמם ככה הוא טוב.

על הכותב

זולנדר - אדם שכותב ורוצה להיות פסבדון פזית בזירי כזה עד כמה שיתאפשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully