וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועמדת מס. 7 - סלי מצויינים

15.9.2004 / 14:42

הדבר היחיד בו מצטיינת "היאכטה" הוא זיוני שכל מתישים

ניסיתי, באמת שניסיתי לכתוב על "היאכטה", תוכנית הריאלטי המקוונת הראשונה בישראל. אולם מה כבר אפשר לכתוב על מוצר עבש ומשמים זה? התקבצו ובאו אנשי הפרסום של בזק והגו רעיון חדשני לשיווק האינטרנט המהיר, תוכנית ריאלטי מקוונת עם טוויסט. ידוע, כי הצופים בבית מעוניינים באקשן - או במילים אחרות זיונים פוטוגניים - אז למה לא לתת להם את מבוקשם. לוקחים כמה ואנאביס, נותנים להם להזדיין או-ליין, ומי שמצטיין בחיקויי אורגזמה זוכה בטיול מסביב לעולם. אממה, שכחו ההוגים כי בישראל עסקינן, וגם הבחורה הכי שרמוטה (נוגה) מתביישת שאבא יראה אותה עושה סטלה המגמרת, הן הרי בתולות בפעם הראשונה שלהן (קרן).

מהר מאוד מגלים הצופים החרמנים כי הדבר היחיד בו מצטיינים חברי היאכטה (ובכללם המנחה) הם זיוני שכל מתישים (אם לא כוללים את משחקי החברה) והם נותרים כשאיברם בידם. האורגזמות היחידות שמרעידות את שמיה הכחולים של טורקיה מזויפות, לא בכישרון רב, או מוצנעות בשירותים (אשרי המאמין). אפילו הניסיונות הנואשים לעורר עניין בקהל ע"י משימות למתמודדים, מתרסקים כשמפניה זולה על ירכתי הסיפון המפוהק. מן הסתם ישנו קהל אוהד לפירכית אורז זו.

אין ספק כי בימים אלה צצים כשמפיניון אחרי הגשם מתמודדים ליאכטה 2, שחלומם הרטוב הוא להקפיץ פנקייק על הסיפון. קהל שוטים זה ילך ויגדל עת תשוט היאכטה אל חיקה החמים של מסעודה משדרות. ניסיתי, באמת שניסיתי להדביק את ישבני הגרום אל כיסא המחשב ולצפות בדנה "אני חולה אבל עדיין מגניבה" ושי "אני מה זה משוגע" משחקים אותה שב"כניקים. גם קיסמי השיניים שנעצתי לא מנעו מעפעפי לצנוח עת בהיתי ביעל "אוטוטו אני בוחשת לגלית במפרום" מלכלכת על שאר הזוגות ביאכטה, משל הייתה מועמדת אצל טיירה בנקס. אפילו הפרס הנחשק של כתבת בוואלה, לא מנע ממני לנטוש את הספינה הטובעת ושידורי הלווין המגמגמים. חסידת ריאלטי הנני, פאטתית ונטולת חיים כשאר חברי הקהילה, אולם אפילו לי (הפתעה, הפתעה!) יש קווים אדומים. מי יודע אולי המעבר לערוץ שתיים שילווה בעריכה יצירתית במיוחד יצליח להפוך תוכנית זו למה שכבר ברור כי איננה.

על הכותבת

סלי מצויינים (אמיתי, בתעודת הזהות) - ילידת 75, בעלת תואר שני בנוירוביולוגיה ועובדת כעוזרת מחקר במכון לחקר סרטן בתל השומר. אני כותבת שירים וכשמשלמים לי, סיפורים (זכיתי בתחרות "כתוב" של מפעל הפיס ב-2002). אני כותבת וחברת מערכת בירחון המקוון "אוקפי" (www.okapi.co.il) לשירה, ספרות ויצירה מקורית. אני מתגוררת בת"א ורוצה לכתוב בוואלה! למרות שאני לא הומו שמאלני (אבל יש לי קירבה לאחד כזה אם מישהו מחפש שידוך).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully