וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועמד מס. 9 - רועי אדרי

15.9.2004 / 15:24

ספינה רעועה בלב ים עמוסה ביהודים עושה לי "אקסודוס" בסרעפת

הרי לכם רצף אסוציאטיבי משובח למראה הריאליטי החדש "היאכטה". ציצים, שמש וים תמיד מזכירים לי את הפעם הראשונה בה חזיתי באורסולה אנדרס בסרט "דוקטור נו" מסדרת סרטי ג'יימס בונד, מזדקרת באחת מן הים כוונוס העולה מן הגלים, חנוטה בביקיני תשוש הכורע תחת כובד המשימה, בזמן ששון קונרי החרמן הסקוטי מציץ לה בין השיחים שעל החוף, כשידו האחת אוחזת במשקפת. את היד השנייה המצלמה לא הצליחה לקלוט.

מאז אותה סצינה קולנועית בה פכרתי ידי באדיקות מתחת לתחתוני המגבת המזיעים, כבר הספקתי לצמח עור חלק בין האצבעות ולהרים תרומה נאה בסך אלפי שקלים לקידום ועידוד ענף הזנות בישראל לטובת אחיותינו מסורבות העלייה ולתפארת מדינת מולדובה. לעומת זאת, ספינה רעועה בלב ים עמוסה ביהודים עושה לי "אקסודוס" בסרעפת, שעה שצמרמורת דקה אוחזת באשכיי הציוניים. ועכשיו, הזמן לנטוש את נפשי השסועה לעבר "היאכטה" - הלייט ריאליטי המרשים ביותר מאז הפיגוע בבאר שבע .

אז מה היה לנו? יאכטה מכונס נכסים, 14 פטמות דובדבן בשלל צבעי הווסת, 7 אזורי חלציים עם הזרקה אוטומטית, והכל כדי להפיק את קלטת הפורנו לילדים "יעל ודילדודו", כשכל הפרויקט המפואר הזה נעשה תחת התנאים הבלתי אפשריים של רוחות, גלים שוצפים ופסיכומטרי מצטבר של 640.

אודה ולא אבוש, למרות שבאמתחתי תואר אקדמאי, נבצר מבינתי להבין את חוקי היאכטה. אבל כמו שאמר לי אבא כשלקח אותי בפעם הראשונה "זה בסך הכל בית זונות". למרות זאת אני אנסה לפשט במספר מילים את חוקי השעשועון. ובכן, שני הסדינים שצברו הכי הרבה פטמות במהלך שבועיים וחצי יזכו בשק אשכים מעור אמיתי תוצרת האיים הקריביים למשך שנה שלמה, וב-2000$ דמי כיס להשתלת עורלה, וכמובן, הד-ארצי מתחייבת להפיק להם אלבום בכורה עם קולות רקע של גיא שבסו.

אחרי כל גללי הציניות שהשלתי מ"אחוריי", הגיעה שעת האמפטיה. רק רציתי לספר שליבי ליבי עם יעלי, שהחליטה שהיא רוצה לרדת מהיאכטה אחרי כל הבלגן. אני מניח שכמו פעמים אחרות בהן יעלי גמרה בדעתה לרדת גם הפעם זה נגמר עם טעם רע בפה. עצוב.

על הכותב

הדמות שמייצגת אותי נאמנה היא סאלי ספקטרה מ"היפים והאמיצים", כי כמו סאלי, גם אני מאמין שלמרות השיער האפוי העור הצהבהב והשומן הדחוס נותרתי שאפתן ואמביציוזי עם אמונה בוערת שבסופו של דבר אני אוכל למצוא עבודה בשכר מבלי למכור את גופי לטובת הומו מזדקן חובב דיסקו צרפתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully