וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועמדת מס. 15 - רות קנאל

15.9.2004 / 16:09

ב-300 מילה גג לא מטביעים יאכטה כמו שצריך

הייתי מוכנה לסלוח לתוכנית מעפנה כמו היאכטה לו המשיכה לספק סקס. אבל אפילו את זה לא קיבלתי

היה זה ידידי, ד"ר גרוס, רופא השיניים שתחתיו עבדתי בזמנו (תרתי) ובעל אוסף הפורנו הגדול בארץ, ששלח לי את אותו סרטון לוהט ומדובר מהיאכטה. צפיתי לראשונה ביאכטיונרים המשתגלים, ומיד התקשרתי אליו ואמרתי שבחיים לא ראיתי תנוחות ביזאריות כאלה, שהבחורה למטה והבחור מאחורה, והם אפילו גונחים באמצע, לא להאמין ממש, ואם ככה, אז זה כנראה רק קצה הקרחון והיאכטה הזאת בכלל עושה רושם של בורדל משייט. מחר, הודעתי לו, אכין לצפייה פוקפורן וויברטור בהישג יד. ד"ר גרוס הזכיר לי שבכל זאת באתי מבית דתי פעם, ואני אמרתי לו, בסדר, אז בלי הפוקפורן.

בערב התיישבתי מול המסך ורטטתי מציפיה, מפזמת לעצמי "הנה הם באים היאכטיונרים, תסתכלי איך הם לא לבושים", אך בדרכי למסיבת הזימה נאלצתי, לרוע המזל, להיתקע על הסיפון במה שהתגלה כמסיבת פיג'מות: היאכטיונר דותן מצץ מלפפון (יותר ירוק או יותר פתטי?), ואז כולם חבטו אחד בשני בספוגיות צהובות. אחר כך הבנים ליקקו דבש מהירכיים של הבנות, שיחקו אמת או חובה, מישהו ניגן בגיטרה וחשף את התחת, ואחרי זה אני לא זוכרת יותר כלום, כי נהיה חושך.

ישר טלפון עצבני לד"ר גרוס. "הבטחת לי סקס וקיבלתי משחקים של כיתה ו' ותכנים עם ערך קלורי של תחתית לספל", קבלתי, "האונות שלי כבר לא מתקשרות יותר אחת עם השניה מההלם". הד"ר נרעש לחלוטין, והבטיח שמחר על הבוקר יכתוב מכתב נחרץ לקברניטי היאכטה, שבושה וחרפה התכנים האלה, ולמה הם משדרים סצינת סקס בודדת כשהם לא יכולים להתחייב לעוד סקס, ואם זאת לא תוכנית שמראה סקס אז איזה הצדקה יש לקיום שלה בכלל, ואם הם לא יכולים לספק לצופיהם האינטיליגנטים דבר בסיסי, כמו זיונים על בסיס קבוע, אז אולי הכי טוב שיעשו כמו הטיטאניק ויטבעו. בינתיים, הוסיף, לטובתי, עלי להתרחק מהאתר לאלתר ולצפות אך ורק בפורנו יפני.

נכון שזה נוגע ללב, איך שחורה לו מה שקורה על המסך הקטן? מציל נפשות האיש הזה, אני אומרת לכם. לו רק היו עוד כמוהו, אולי גם האסון הימי הזה היה נמנע. ובטביעת היאכטה ננוחם.

על הכותבת

רות קנאל - 24, במקור ירושלמית. לומדת שיננות. עבדה במרפאת שיניים ופוטרה עקב גרימת נזק לפציינט. כרגע, בלית ברירה, מתפרנסת בדוחק מהגהה במקומון קטן וצולע עד שתשוב לפתח קריירה בתחומי הגיינת הפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully