וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועמדת מס. 14 - שירה

15.9.2004 / 16:09

אולי מישהו יעשה עמם חסד ויפציץ אותם כמו את האלטלנה בשעתה

יאכטה שטה, מפרשיה שניים, כל שלושת צופיה נרדמו מזמן. אם לא יעורו שלושת צופיה, איכה ידעו שגמרו לסלסק את החדש של ביורק לפני שלוש שעות והם עדיין מחוברים, ושלא במתכוון מעלים את הרייטינג של "היאכטה"? מלבד אותם צופים לכאורה שמחוברים ל"יאכטה" בזמן שהם עושים דברים אחרים (עבודה, כתיבת סמינר, סלסוק וכו') – מי הוא באמת קהל היעד של התוכנית? ובכן התשובה היא כמובן – אני!

תמיד הייתי סאקרית של טרנדים. אפילו הבזויים ביותר: הסרגל שמתלפף סביב היד, השרשראות עם מוצץ הפלסטיק מתחילת הניינטיז, מנוי ל-°42, יו ניים איט. ברור שאתחבר לכל סוג וזן של ריאליטי. אבל מעבר להיותי קורבן אופנה, תמיד רציתי נגישות בלתי מוגבלת למאגרי אודישנים, וריאליטי זה אודישן אחד גדול.

לוקחים חבורה של וונאביז שרשומים כבר שנה בסוכנויות שחקנים\דוגמנים נידחות, ולא מוצאים עבודה אפילו לא כדוגמני שואב אבק בקטלוג של ויזה כאל. אומרים להם שזה כרטיס הכניסה לעולם הזוהר הישראלי. הם יעשו הכל: מלאכול חגבים ועד לרוץ לדירה במעלות תרשיחא, מלהתערטל בכל הזדמנות בווילה ועד לחשוב ששרון כוסית, מלחשוף כל נים באישיותם הרדודה ועד - לשוט ביאכטה.

ולאן שטה ספינת השוטים הזאת? אולי למחנה מעצר בקפריסין לשם נגלה בשלב ב' גדי אינפלד וההוא שהיה דתי פעם. וגם את אילנה ברקוביץ'. חייבים את אילנה ברקוביץ'. אולי מישהו יעשה עמם חסד ויפציץ אותם כמו את האלטלנה בשעתה. אח, בקום המדינה ידעו לעשות ריאליטי.

על הכותבת

שירה- 26, ת"א, עו"ד (עו"ד אחת). סטודנטית לתואר שני. לשעבר מלצרית, לשעבר פרובינציאלית. עבר לי. נגמר. זהו. קטנה ואיכותית (כמו צה"ל). צרכנית היסטרית של מוזיקה וספרות, וכאמור- טרנדים מטופשים במיוחד. האחרון, אגב, הוא מכנסי קוזקים מנופחים עם כיווצים בקצוות מסאטן שחור. אין מטופש מזה. בדוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully