וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועמד מס. 16 - חי נחום

15.9.2004 / 16:21

היאכטה כסמל סטטוס תופסת את מקומו של ה-4X4 בחנייה

בשבוע הבא תנחת פה מדונה–אסתר. מיטב המוחות במשרד התיירות שוברים את הראש איך להעביר לאסתר את ההוויה הישראלית. חברים, תחסכו מעצמכם עוד מופע אור קולי מיותר במצדה. הפתרון פשוט. תנו לאסתר את הכתובת (המדויקת) של אתר היאכטה, בשלו על חום בינוני 30 דקות ואסתר תצא משם כבר אתי.

ה"יאכטה" היא תמצות מדויק של ישראל 2004. תורכיה היא מזמן הוואי של המזרח התיכון והיאכטה כסמל סטטוס תופסת את מקומו של ה-4X4 בחנייה. אומנם במקרה הנוכחי, היאכטה התגלתה כלא יותר מאותה אוניית-דיסקוטק בטיול השנתי לאילת (זו עם הרצפה השקופה). חסרה רק המורה לתנ"ך שתפזז לבד על רחבת הריקודים לצלילי ד"ר אלבן.

רוצים להציץ? מציאות בלי צנזורה - צעקו שלטי החוצות. ואכן, צנזורה בישראל נתפסת מיותרת, כמעט כמו הניסיונות של מאיה בוסקילה לטעון שהחזה שלה אמיתי. אנחנו רוצים ציצי, סקס ובלי ריבועים מעצבנים.

התוכי של בזק בינ"ל הוא ללא ספק דמות הגבר הישראלי הכי אמינה על המסך היום. כשאלון אבוטובול עוד מתפלסף על החיים, התוכי כבר על יאכטה צמוד לכוסית בלונדינית (מה איתה באמת?). הוא אוהב את עצמו, אוהב שרואים אותו בטלוויזיה ומרשה לעצמו לצעוק עלייך חופשי בפרסומת: "זה לא לטלוויזיה !!! " וממשיך באתר: "יאללה תצביע כבר...!!!" והמנטרה שלו: "מי מספר אחד..." בטח, אתה גבר, לא נשבור לך ת'מילה.

לחלק היותר הפעיל בפרויקט, ההפקה לא חסכה וגייסה מדריכת צופים שאת כל הידע שצברה בפעולות לכיתות ד', הביאה לתוכנית ובמלאכת מחשבת יצרה אווירת מחנה קיץ. למשתתפים עצמם, בדיוק כמו החניכים של אותה מדריכה, לא ממש אכפת מי ינצח ויזכה ב"חסינות". במשימות החוץ הם נעים בחוסר חשק מופגן, ועיקר ההתלהבות שלהם היא לצלם אחד את השני.

לסיכום, היאכטה למרות מגרעותיה, לא מתיימרת יותר מדי.היא הפלאפל השכונתי של תוכניות המציאות. את השמן לא החליפו כבר שבוע, הפיתה נקרעת, הפלאפל מוגש קר אבל החומוס.. החומוס אחלה. חמודי, לשים לך חמוצים בשקית?

על הכותב

חי נחום - בן 23, גר בשכירות ביפו. לומד קופירייטינג, ויודע המון דברים ממש לא חשובים (ידעתם שסבון פלמוליב וקולגייט שיכים לאותה חברה?!?). מאז השחרור מהצבא הספיק להיות עובד זר ביפן, לונדון וארה"ב. אבל הכי כיף זה לעבוד בארץ, במיוחד בשירות לקוחות ב"יס". לכן התפטרתי אתמול. ועכשיו אפשר גם להוסיף – מובטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully