וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החווילה הגיעה

23.9.2004 / 13:05

אביגיל דיוויס חושבת שרק עכשיו מתחילה לבצבץ האנושיות של הכלואים בווילה בפרוייקט Y השני

עד כה אפשר היה לסכם את מתמודדי פרויקט Y 2 במילה אחת: חיצוניות. והכוונה אינה רק לחילופי הפריזורות האינטנסיביים (עד שלוש פעמים ביום בקרב הבנים) ולפיזוז מול המראה (ליבי על תקן ההפוגה הקומית), אלא גם לעובדה שעד לימים האחרונים ממש, רובם המכריע סירבו להסגיר רמזים לקיומה של פנימיות, בטח שלא מורכבת.

ההשוואה לפרויקט הראשון היא בלתי נמנעת. למשל, תכונותיהם ה"נשיות" של הגברים: בעוד שבפרויקט הראשון התבטאה "נשיות" זו ביחסים האינטימיים, הרכים והמרגשים בין פיראס לסיראק, הרי שב"פרויקט Y2" שינוי זה בא לידי ביטוי בעיקר במטרו-סקסואליות קיצונית, גם אם מבדרת, שעה שאלון מבצע מתיחות ואוהד שר שירים נוגים תוך כדי ליטוף שרירי הטורסו שלו עצמו.

והנה, אחרי כחודש וחצי של סיפוק חלקי בלבד, שעה שמכורי הסדרה, הצופים החדשים וגם היוצרים נשארו כשחצי תאוותם בידם (ולא חלילה מהיעדר מזמוזים פוטוגניים, כמובן), הגיע הרגע המיוחל והוכח סופית שהמועמדים אינם חייזרים. ראשונה נסדקה מישל (מלכתחילה בעלת הפוטנציאל לזכות בתואר האישיות המרתקת של הווילה) כשחשפה פגיעות מכמירת לב ממש, בניסיונה לגרום לאוהד להבין אותה ולחלץ ממנו דבר מה הדומה לרגש. בעקבותיה הלכו כולם, לאט אבל בטוח, כשהם מנדבים רגעים פשוטים וחינניים של אמת אנושית.

אל תסתכלו במישל, אלא במה שיש בה

נכון שכיוון שמדובר בכל-זאת בחבורה שהחיצוניות היא מאפיינה העיקרי, חבורה כמעט נטולת נאיביות טלוויזיונית, שמודעת מאוד לעובדה שצופים בה 24 שעות ביממה, הרי שגם אנושיותה נחשפה בצורה שמצטלמת היטב: נשות הווילה הסתגרו בחדר האמבטיה להילולת מזמוזים, שב"זיווגים" הבריטית היתה זוכה בוודאי לכינוי "תופת מלקות לסבית". אבל אל תתנו לבוג'רס הפסאודו-לסבי להטעות אתכם. כמו בכל האירועים בווילה בימים האחרונים, הוא חושף אמת עצובה שהיא היא התימה המרכזית והמרתקת של פרויקט Y2, וזו אינה חילופי התפקידים בין נשים לגברים, לא עילגות הנוער ולא קלות הפרסום, אלא עובדת החיים הבסיסית והעגומה של היעדר סיכוי לתקשורת בין שני בני אדם בעולם.

דווקא כשיושבי הווילה החלו סוף-סוף נחשפים, מסגירים מורכבויות ומייצרים כמעט לראשונה אהדה אמיתית בקרב הצופים ולכאורה מתקרבים לראשונה אלה לאלה בצורה שניתן לכנותה "נקייה", או אז הם מדגימים בצורה שלעיתים מעוררת גיחוך, לעיתים רחמים, אך יותר מכל הזדהות עמוקה, כי לעולם לא תיתכן תקשורת אמיתית בין שני בני אדם, וחוסר ההבנה ישרור לנצח. אמת זו, החיפוש העקשני אחר אינטימיות וקרבה שמנסה להילחם באמת זו, והאופן בו תושבי הווילה מדגימים את שני הכוחות המנוגדים הללו, הם שהופכים אותם כעת לדמויות בעלות נפח, שראוי ומעניין לעקוב אחריהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully