וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדים להקרנה

28.9.2004 / 11:31

גיא סבר עם רשימת הסרטים המרכזיים שצפויים לעלות בשבועות הקרובים - קצת אקשן, קצת המשכונים ומעט איכות

אחרי שנרגענו, פחות או יותר, מהחמסינים והתאוששנו מסרטי הקיץ הנפצוחים והריקים מתוכן, הגיע הזמן להתכונן לסרטים שיעלו על המסכים בישראל בעונת השלכת. להיטים הוליוודיים לצד איכות אירופאית, עונה של סרטי המשך או עונה של קלאסיקות מתקאמבקות. בחרנו לציין חלק מהסרטים הבולטים שיעלו על המסכים בשבועות הקרובים וילוו אותנו כשהסתיו יהפוך למשהו שדומה לחורף.

שוברי הקופות

נראה שבשנים האחרונות יותר ויותר סרטים עושים עוד מקום בתקציב לטובת האפקטים על חשבון תשלום לתסריטאים. המוצר המוגמר בדרך כלל יפה מאוד לעין אבל ריק מתוכן, משהו בסגנון "אל תסתכלו במה שיש בקנקן אלא תראו איך ההדמיה של פיצוץ הגלקסיה נראית ממש אמיתית". כאילו שמישהו באמת ראה גלקסיה מתפוצצת בחיים.

הנוסע השמיני נגד הטורף

אחרי האיחוד והכשלון הקולוסאלי של "פרדי נגד ג'ייסון", מגיע מפגש הצמרת הבא בין שני שוברי קופות לשעבר. "הנוסע השמיני נגד הטורף" יפגיש את שניים מגיבורי המד"ב בעימות חזיתי בו בני האדם הופכים לאייטם משני בהחלט. 28 באוקטובר

משפחת סופר על

הבונבון הבא של אולפני האנימציה של פיקסאר יפגיש אותנו עם משפחת גיבורי על בדימוס. אחרי שנתנו במה למפלצות, צעצועים מדברים ודגים עם אג'נדה, הגיע תורה של "משפחת סופר על", שלאחר מספר אירועים מביכים, פרשה מעסקי הצלת העולם לטובת בית שקט בפרברים. הסרט הוא חגיגת אנימציה כמו שרק בפיקסאר יודעים לעשות. אין ספק שמדובר במעדן הקליל והמשעשע של העונה. 25 בנובמבר.

סקיי קפטן

אחרי פתיחה טובה בבתי הקולנוע בארה"ב, "סקיי קפטן" נראה כסרט המד"ב הכי שאפתני שנראה על המסכים לאחרונה. מדובר בסרט שהפקתו ארכה 6 שנים, וכל הסצינות בו צולמו על רקע מסך ירוק ושודרגו מאוחר יותר באמצעות אפקטים ממוחשבים. אנג'לינה ג'ולי, גווינית פאלטרו וג'וד לאו במשולש הירואי עם ניחוח חזק מאוד של רטרו. מדע בדיוני באווירת שנות הארבעים. ההימור שלנו – כדור הארץ ניצל שוב. 30 בספטמבר.

אלכסנדר

הסאגה החדשה של אוליבר סטון מפגישה את קולין פארל (העוגיה האירית החמה) ואת אנג'לינה ג'ולי (פעם שניה) באפוס המספר את סיפורו של אלכסנדר מוקדון. עוד בפריט הקלאסי נוכל למצוא גם את ואל קילמר ואנתוני הופקינס. מומלץ מאוד לאוהדי "גלדיאטור" ו"טרויה" או לאלו מביניכם עם זיקה חזקה לשיעורי ההיסטוריה. כן יוון שוב פופולרית אפילו שנגמרה גם אולימפיאדת הנכים. 25 בנובמבר.

בנו של הסיקוול מכה שנית

אחרי שגרפו הכנסות של מיליונים והפכו לאבני דרך בקולנוע של השנים האחרונות, הנה שני סרטים שינסו לשחזר את ההצלחה הראשונית ולעמוד בסטנדרטים הגבוהים שהציבו להם אחיהם הבוגרים.

ברידג'ט ג'ונס 2

הבלונדינית החננה חוזרת. היה לכם ספק שהיא תחזור? לפני שנתיים ברידג'ט ג'ונס הייתה זו שכל הבנות רוצות להיות חברה שלה וכל הבנים רוצים לקחת לדייט לוהט המוביל למקום מאוד ברור. הסרט ממשיך את סיפורה של הבלונדה רק ארבעה שבועות אחרי שעזבנו אותה, ואם היה לה כל כך קשה לפצוח במערכת יחסים, בואו לראות כמה קשה יהיה לה לשמור עליה. 18 בנובמבר.

אושן 12

ג'ורג' קלוני, בראד פיט, ג'וליה רוברטס, אנדי גרסיה ומאט דיימון חוזרים לסיבוב נוסף. "אושן 11" היה רימייק מבריק לסרט של פרנק סינטרה וסמי דיוויס ג'וניור משנות השישים. אחרי המכה שדני אושן מוריד על לאס וגאס הגיע תורה של אירופה לחטוף. קלוני מצרף חבר חדש לצוות המנצח שלו ויחד הם יוצאים לשלושה מעשי שוד ברחבי היבשת. אם הסרט רק יגרד את רמתו של הסרט הראשון, הרי מדובר במוצר מהוקצע וסופר קול שללא ספק ישבור גם הוא קופה או שתיים. 16 בדצמבר.

שמאלה מהמרכז

לצד הבלוקבאסטרים ההוליוודים ומטחנות המרצ'נדייז למיניהן, שגונבים תמיד את הספוט, מתחבאים הסרטים הקטנים והצנועים יותר. קלאסיקות מודרניות בהתהוות. הנה כמה אופציות שיכולות למלא את מכסת התרבות העונתית שלכם מול המסך.

הארץ המובטחת

סרטו החדש של עמוס גיתאי (שתמיד מקבל המון ריספקט בחו"ל ומעט מאוד בארץ) יעסוק בנושא הכאוב של תעשיית הזנות והמסחר בנשים. על רקע תפאורה פסטורלית של סיני, גיתאי מביא את סיפורן של קבוצת נשים במסען בדרך לקריירת זנות פורה (נו כן, תרתי משמע). עוד אחת מהפנינים של גיתאי שכדאי מאוד לראות ושיגרמו לכם לחשוב פעמיים על כמה טוב או רע לחיות בארץ ישראל. 21 באוקטובר.

קפה וסיגריות

11 אפיזודות בעשרים שנה באדיבות ג'ים ג'רמוש, האיש והאגדה. ג'רמוש עושה כבוד לשילוב הכל כך מתבקש של קפה וסיגריות. זה מתחיל עם רוברטו בניני וסטיבן רייט, וממשיך עם שמות גדולים כמו איגי פופ, טום ווייטס, קייט בלנשט, סטיב בושמי, אלפרד מולינה, ביל מאריי ועוד רבים וטובים. הכל בשחור לבן, מלא ברגעים מבריקים ושנונים שממקמים את ג'רמוש בראש פירמידת הקולנוע האמריקאי האיכותי. אם תראו סרט אחד השנה, כדאי שזה יהיה הסרט. 28 באוקטובר.

דרום אמריקה באופנוע

צ'ה גווארה איז אין דה האוס. גאל גרסיה ברנאל בפלאשבק לשנות החמישים העליזות בדרום אמריקה. ברנאל מגלם את דמותו של המהפכן הכי סקסי שתמצאו, היוצא יחד עם חברו הטוב למסע אופנועים שעתיד לעצב את דמותו של צ'ה ובעצם גם את דמותה של היבשת. וולטר סאלס אחראי על עבודת הבימוי ונראה שמדובר באחד הסרטים המעניינים שיצאו בעונה הקרובה. 7 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully