וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנה גומרת ברבע עונה

13.10.2004 / 13:22

זולנדר פוצח בשיר המעלות של אנה ניקול סמית, זבל לבן עם קול צפצפני שצוחקת על כולם בדרך אל מנהל הבנק

מכיוון שיתכן שזהו הסיבוב האחרון של עבדכם, והזדמנות פרי סטיילינג בשלה נקלעה לחיקו, נראה לי אך הולם, לקראת שובה של הגברת בעלת מידת החזייה הגדולה ביותר ביקום, אנה ניקול סמית, לעונה שנייה לעשות קצת כבוד למקורות, גם אם בטון מסכם עצוב ומלנכולי משהו.

אנה ניקול סמית לא המציאה את הריאלטי-סלבס. אבל ה- trailer park white trashהאולטימטבית הזו, הפכה בתוך שעות ספורות לעגל הזהב שלו. קסמו הגדול של הריאליטי הוא בעובדה שהוא יודע להמציא אותך. להפוך אותך מדוגמנית שני שקל במגזינים של חברות אשראי, לסוג של אמבה מקומית שתסקר עבורכם את כנס הקבלה של מדונה. אנה ניקול סמית ניצלה בחוכמה של סוכן ממולח את הריאליטי על מנת להציל קריירה שוקעת ומתפוגגת, והחזירה לעצמה בתוך כלום זמן ומאמץ את תהילתה. יתרה מכך, יותר אנשים היום מאי פעם, יודעים לזהות את זוג השדיים בעל הקול הצפצפני כעת, מאשר לאחר נישואיה למיליונר קשיש ומותו הטראגי לאחר שזיינה אותו, ככל הנראה, למוות.

אי אפשר היה להתנתק מהתוכנית של סמית לרגע. היא שמנה, וולגרית, חסרת טעם, לא מאד חכמה, היא מפליצה בשידור חי וזקוקה לדיווה סשן של עשרים וחמש שעות על מנת שתגיח ממנה אלילת המין המסוימת שאין לה בעצם שום עבודה אחרת למעט להיות אנה ניקול סמית.

מתוך ביתה חסר הטעם, סדר היום העמוס שלה בכלום אחד גדול, שכלל בעיקר הסרת או הוספת קעקועים ומריבות עם מעצבי פנים מליגה ג', מתוך כל אלו הגיחה הבשורה האמיתית של הריאלטי סלבז, אני קיימת מכיוון שאני מצולמת, ואת כל רגש העליונות שלכם במהלך הצפייה בי אני אתעל לדולרים ירוקים וזוהרים.

ההערצה הסודית של האמריקאים לכל מה שהוא לא פוליטקלי קורקט הגיחה בכל פעם שהגיחה דמותה של סמית לעוד חצי שעה של גועל נפש צרוף, והפכה את סמית לגיבורה אמיתית בתוך עונה אחת בודדת. סמית על זוג דדיה עשתה להם סדר עדיפות נכון וברור בים הצביעות המוסרית שלהם.

הפרומואים של העונה השנייה הבאה עלינו לטובה מראים שאנה ניקול סמית היא ככל הנראה המארי אנטואנט של זמנה. מנותקת מעמה, היא פצחה בדיאטה אכזרית והפכה לכוסית מהממת. מישהו אמר לה כנראה, שבריאלטי מצלמים בעיקר אנשים יפים שנראים טוב, ושהיא לא יכולה להרשות לעצמה להראות ככה. מחוגי השעון הכו בשעה חצות. סמית, הפכה עכשיו באמת לדלעת מיותרת, סוף נוגה ועצוב לכל הדעות.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully