וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם בווילה - מישל חזרה

14.10.2004 / 23:00

משתתפי פרוייקט Y טרם הספיקו להתאושש מהדחתה הבלתי צפויה של המטורללת וההפקה שולפת עבורם עוד הפתעה - חשבתם שנפטרתם ממנה? הנה היא חוזרת

רק שלושה ימים חלפו מאז הועפה מישל שפירא מהווילה המאובזרת של פרוייקט Y. רק שלושה ימים, מאז הכריז יוסף בקור רוח שמישל עברה על החוקים הנוקשים של ההפקה בכך ששברה לאלעד את הפסיפס שלו וקרעה מעצמה את המיקרופון. רק שלושה ימים, וכבר היא שוב בפנים, שואלת את יריבתה הגדולה רוני אם התגעגעה אליה.

הסיפור מאחורי חזרתה עדיין לא ברור. מה שכן ידוע הוא שמאז ההדחה ועד החזרה הסתגרה מישל במלון שרתון מוריה בת"א, מורי הפרוייקט מחו כנגד ההדחה, צופים אדוקים של הפרוייקט הציפו בטלפונים את משרדי ההפקה ואפילו רוני הכריזה שמשעמם בלי הקריזות של מישל.

אז מישל מקבלת צ'אנס שני מההפקה ואם תצליח לא לקרוע מעצמה שוב את המיקרופון נראה שהפעם תצליח לשרוד (את הפסיפס של אלעד אי אפשר לשבור שנית).

עוד בפרק ששודר הערב גילו רוני ואוהד (שתי זוויות מתוך משולש היחסים שפורק עם הדחת מישל) כי שכבו פעמיים במהלך הפרוייקט, שזה פעמיים יותר מההספק של מישל עם אוהד. אלון חמוואי נבחר לייצג את הווילה ב"אירוע תקשורתי", כשהכוונה היא כנראה לפסטיבל הטלוויזיה של yes שיערך בסוף השבוע הקרוב בפארק הירקון. חמאווי, אגב, נבחר פה אחד על ידי משתתפי הפרוייקט עצמם, כשהוא גובר על רוני, שממשיכה לספוג חבטות על מידת הפופולריות שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully