וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף הראל מקושש יח"צ

19.10.2004 / 13:07

שתי הלצות פרובוקטיביות ששודרו אמש מצאו את דרכן לעיתוני הבוקר. הלייט נייט של ערוץ 10 מתחיל לספק שערוריות

מסע יחסי הציבור של התוכנית החדשה "כל לילה עם אסף הראל" תופס תאוצה. "ידיעות" ו"מעריב" בחרו הבוקר להתייחס לשתי הלצות פרובוקטיביות ששודרו אמש בתוכנית. ב"ידיעות אחרונות" נכתב על קטע בו ניסה הראל להמציא שמות מחברים אלטרנטיביים לספרים מוכרים . לצד החידודים על שמעון פרס שכתב כביכול את "הסיפור שלא נגמר" ו"מעשה בשני בלונים" מאת מאיה בוסקילה, הוזכרה רונה רמון כמי שכתבה את הספר "המפוזר מכפר אז"ר". לטענת העיתון צופים נזעמים התקשרו במהלך השידור והתלוננו והראל אף התנצל בשידור.

הצופים בבית אינם היחידים שמתלוננים על הבדיחות בתוכנית, הבוקר הצטרפה אליהם גם ח"כ רוחמה אברהם (ליכוד). בעיתון "מעריב" פורסם כי אברהם פנתה למנכ"ל ערוץ 10, ניר למפרט, בדרישה להעמיד לדין משמעתי את האחראים על סטיקר שהוצג אתמול בתוכנית. בסטיקר, שהוצג כסטיקר המשך לסטיקר לזכרו של יצחק רבין, מופיע תאריך ריק (מלבד השנה 2005) עם תמונה של ראש הממשלה, אריאל שרון. על פי הדיווח בעיתון אברהם מבקשת מלמפרט לדרוש מעורכי התוכנית והמגיש לפרסם התנצלות פומבית בשידור.

במכתב ללמפרט כתבה אברהם, כי "אני סבורה כי בהצגת הסטיקר יש משום חריגה קיצונית מכל גבול של טעם טוב. לא אסתכן אם אומר כי יכול והיא מגיעה אף לכדי הסתה. במיוחד בימים אלו, בהם אנו שומעים כי לא מן הנמנע שרצח ראש ממשלה בישראל יכול להתרחש בשנית. מאחר ומדובר בתוכנית חדשה מתחזקת בלבי התחושה כי מדובר בפרובוקציה על מנת לעורר הדים, למשוך את תשומת הלב ולזעזע".

מהפקת התוכנית סרבו להגיב והפנו אותנו למשרד יחסי הציבור. ממשרד יחסי הציבור של התוכנית נמסר בתגובה, כי "במערכת היחסים שבין התקשורת, יחסי ציבור ומושא היח"צ לתקשורת תפקיד מכריע בליבוי העניין הציבורי. משרדנו לא הוציא אייטמים בנושאים שפורסמו, אלא התבקש ע"י גורמי התקשורת להגיב. 'כל לילה עם אסף הראל' היא סאטירה וככזו היא בועטת ונשכנית ומידי פעם היא נושכת חזק מידי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully