וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצאו חפצים נוספים של עפרה חזה

3.11.2004 / 11:49

במרתף של גן ילדים שנבנה בבית בו התגוררה, נמצאו מאות תמונות, מסמכים, מתנות ופרסים של הזמרת המנוחה. הקרב על הירושה נמשך

חפצים חדשים של הזמרת עפרה חזה, שהלכה לעולמה לפני ארבע וחצי שנים בנסיבות טרגיות לא ברורות, התגלו לאחרונה. למרות סכסוך הירושה המר והארוך בין משפחתה למשפחת בעלה, דורון אשכנזי, שנפטר כשנה אחריה, מתברר כי עדיין נשארו תמונות, מסמכים, מכתבים, פרסים ומתנות במרתף ביתה הישן, בשכונת צמרות בהרצליה, שנעזבו שם עת פינו בני משפחתו של אשכנזי את הבית לאחר מותו.

עיתון "ידיעות אחרונות" מדווח היום כי מאות התמונות והמסמכים שנשכחו במרתף נמצאו לגמרי במקרה כאשר איש התחזוקה של גן ילדים שהוקם במקום, החליט לפנות את המרתף. לאחר שגילה את הממצאים יצר קשר עם אחותה הבכורה של עפרה חזה, שהגיע מייד למקום וגילתה להפתעתה את הדברים שנמצאו שם. לדבריה, "גיליתי שם את כל ההיסטוריה של עופרה – מכתבי הוקרה, פרסים, עיתונים שבהם הופיעו כתבות עליה, תעודות שונות ומתנות שקיבלה. התחלתי לבכות. ראיתי איך ההיסטוריה של עופרה הולכת לאיבוד, איך אחותי שהגיע להשגים מושפלת עד עפר".

אולם, הגילויים המרגשים אינם סוגרים את הגולל על הפרשייה המסועפת. "מה שלא מצאתי שם זה את הצוואה של עפרה שאותה אנחנו מחפשים מאז מותה", אמרה שולי, " אני לא מבינה את מנהלי העיזבון איך הם השאירו את כל התמונות והמסמכים האלה זרוקים במרתף? במדינה אחרת, היו מקימים מוזיאון לזכרה ותולים את כל התמונות והמסמכים האלה".

כאמור, לאחר מותה של עפרה חזה המשיך בעלה להתגורר בביתם המשותף ולהחזיק בכל עזבונה, זאת למרות מחאות משפחתה, שפתחה בהליכים משפטיים נגדו. שנה לאחר מכן, עם מותו של אשכנזי הסתבך מאבק הירושה עוד יותר כאשר בני משפחתו תבעו את הרכוש הרב שהותירה הזמרת. בעקבות הסכסוך המשפטי, שטרם הסתיים, מונה מנהל לעזבונה של חזה. בני משפחתה לא הורשו להתקרב לביתה בהרצליה. לפני כשלוש שנים פונה הבית ולכאורה הועברה כל תכולתו לבית מפחת אשכנזי. מספר חודשים לאחר הפינוי הוקם במקום גן ילדים.

בימים אלו אמור בית המשפט להכריע סופית מה יעלה בגורל העזבון המפואר שהשאירה אחריה עפרה חזה. בני משפחתה טוענים כי רכושה לא הועבר אליהם לאחר מותה וכי מנהלי העזבון מחזיקים כספים רבים שמגיעים להם. בנוסף, טוענת משפחתה כי עפרה השאירה צוואה, אך זו טרם נמצאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully