וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחור, השמן והאנטישמי: אלטרנטיבות לג'יימס בונד

8.11.2004 / 9:33

נמאס מהספקולציות. יונתן שגיב מציע עשרה ג'יימס בונדים חדשים שיושיעו את הסדרה המיתולוגית מציפורני המוות

בימים אלו מתנהל חיפוש קדחתני אחר ג'יימס בונד החדש. את מסע החיפושים הנלהב ניתן להשוות בהיקפו ובעוצמתו אך ורק לאותו טיול קטנטן שערך צבא ארה"ב ברחבי אפגניסטן אחר בן לאדן. בין שמות החתיכים שהועלו כמועמדים רציניים, ניתן למנות אושיות כגון קולין פארל, יו ג'קמן, ואל קילמר ועוד רבים וטובים. אבל נו באמת, האם אלו המועמדים שאנו רוצים לראות במאה ה-21 בתור ג'יימס בונד? לא מספיק שעלינו לסבול את בוש הניג'ס לעוד ארבע שנים, אז כעת ניתקע עם עוד יאפי לבנבן, משעמם ומעונב בדמותו של גיבור על? לא ולא. הנה עשר המלצות, שיהפכו את ג'יימס בונד החדש מעוד כוס של מרטיני משמים למנה נאה של רטאלין לפנים.

1. הגרסה השחורה

ישו היה שחור, הבילבורד האמריקאי נשלט על ידי היפ-הופ, ללבנים יש זין קטן ולביונסה מנוע משודרג. בסרט העשרים ואחד בסדרת ג'יימס בונד (לפי הספירה הרשמית) "לבן אינו מספיק" ישחק פי. דידי התותח ויראה לסבלימינל איך באמת עושים שכונה. גורמטים בשפע, קוק עוד יותר בשפע, לימוזינות, פסקול מעושן של אייזק הייז וסצנות אהבהבים משודרגות עם נעמי קמפבל, ויויקה איי פוקס וטיירה באנקס הם בדיוק מה שדרוש לסדרה עבשה כדי להפוך מייד להכי מגניבה.

2. הגרסה הישראלית

מה קרה, לנו לא מגיע? בתפקיד הסוכן השרמנטי נלהק את אקי אבני. אמנם בהוליווד הוא הגיע מקסימום לדרגת ה"מחבל הערבי", אך אקי, עינינו נשואות אליך בתקווה לשיפוץ תדמיתו של המוסד. כשזהבה בן שרה ברקע את "בונד יא כפרה", יקפץ אקי כעיזה בת יומה בין מדבריות וסלעים, ייקח גאדג'טים מגניבים מעמנואל הלפרין, שיעניק לסרט שיק צרפתי, ובסוף גם יציל את סנדי בר, אהובתו התמה והצפצפנית, מזרועותיו של משה איבגי הנבל.

3. גרסת הפורנו

בואו נודה באמת - למי אכפת? למי אכפת מעוד קונספירציה של איל נפט מרושע או ממזימה נתעבת של איש תקשורת מנוול? אנחנו פה בשביל הכוסיות, והכוסיות בלבד. הבו לנו את מארק וולברג המסוקס כג'יימס בונד וצלמו אותו משתגל בכל מקום ועם כל דבר שזז, במקום גאדג'טים לחנונים מאיזה Q מזדקן, נקבל אביזרי מין משוכללים מידיה של הסוכנת הסמויה, ג'נה ג'יימסון, ושפע של סצנות פורנו בהן וולברג מראה לשועלות הוליווד שאכן מדובר באיש עם אקדח הזהב – הפרוטזה שקיבל ב"לילות בוגי".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

4. הגרסה האנטישמית

מאז הצלחת ה"פסיון", יושב מל גיבסון משועמם, עשיר ונרגז. את שובר הקופות שלו עשה, אך לצערו הפוגרומים ביהודי ניו-יורק לא התממשו. אך אל דאגה, לגיבסון כבר יש פיתרון. כסף יש? יש, עיניים כחולות יש? יש, וחיוך קסום? בטח שיש. מייד יקנה את הזכויות לסדרה ויככב בעצמו כג'יימס בונד היוצא לגלות את הפרוטוקולים של זקני ציון. בניגוד לסרטי בונד האחרים, השמועות טוענות כי הפעם הנבל יזוהה בקלות. פשוט חפשו את הבחור עם האף הכי ארוך.

5. הגרסה ההומואית

האם זה ג'יימס בונד? האם זה דילדו בידו? מי יותר מושלם מגילום דמותו של הסוכן הבריטי המלוטש מאשר רופרט אוורט, האיש, ההומו ועצמות הלחיים. מצויד בבת זוגו הנאה, הלא היא בראד פיט כמובן, יצאו השניים להילחם במעצבת האופנה המרושעת, גלית לוי, שמתכננת להשתלט על העולם. עזבו אתכם מטרור בינלאומי, קומוניזם או שאר מרעי בישין, לעיתים מספיקה שמלת חתונה אחת באמת גרועה כדי לחסל אומה שלמה.

6. הגרסה רבת השומן

קצה נפשנו ממחוטבים ושרירנים למיניהם. ג'יימס בונד הוא גבר-גבר ולא לנו להתעסק במפוחלצות של מכון כושר. כיום יש רק גבר אמיתי אחד בהוליווד, שבאמת יכול למלא את תפקיד סוכן העל והרב שגל. ג'יימס גנדולפיני הוא שמו וטוני סופראנו מקצועו. העיפו את המרטיני הזה אל באר החשפניות הקרוב ודחפו את המבטא הבריטי לתוך מכולת אשפה, יש בחור חדש בשכונה. הביקורות של "מאיטליה באהבה" מדווחות על חושניות מקסימאלית, סצנות בישול ארוטיות, תפקיד אורח של רותם אבוהב ותקיעתה של כל זונה רוסייה בסביבה.

7. הגרסה הגריאטרית

אם חשבתם שריגול, מזימות ופשעים אכזריים הם דברים שמתרחשים רק בין מדינות, חכו עד שתראו את פנינה ועידה נלחמות על הגבר האחרון בבית האבות. אל מול זקנות פולניות תככניות נראה כל ארגון פשע כבית מחסה לנערות במצוקה. בסרט הקאלט "רישיון להליכון" יככב קווין קוסטנר, פעם גיבור סרטי פעולה וכיום גרוטאה מקשישה. במקום מכונית מגניבה, יקבל כיסא גלגלים משוכלל ובין משחק ברידג' לשירה בציבור ינצח את הרעים ויזכה בשולמית אלוני הזוהרת, אישה שיודעת כיצד לשלב היטב בין סקס לחקיקה.

8. הגרסה הטרנסקסואלית

"באפי ציידת הערפדים" כבר מזמן חיסלה את גיבור העל הגברי. נשים לוחמות זה העניין ומי יותר טובה לגלם את בונד מאנג'לינה ג'ולי, פצצת הקלוגן הכי גברית שיש. בסוף הסרט "אשכים לנצח" ממתינה הפתעה, כי לא באישה עסקינן, אך גם לא בגבר מדובר. בסצנת השיא כשג'ולי תחשוף את שנחבא בין רגליה, תבינו כי לפניכם סוכן חשאי במלוא מובן המילה.

9. הגרסה הקלאסית

אם עייפו כל השמרנים מבינינו מכל אותן גרסאות פמיניסטיות, מיניות ואתניות למרגל האגדי, הנה הפיתרון הקלאסי מכולם. מספיק להסתכל בכל קליפ של רובי ויליאמס כדי להבין שלפנינו הבונד המושלם. כוסיות בערימות, חיוך של קולגייט, סקס אפיל של פנתר ועיניי פלדה הופכים את ויליאמס למועמד הנחשק. בונד, גרסת המחזמר. בין שיר לריקוד, לסיבוב על קיילי מינו, יילחם ויליאמס בצחי נוי ויחשוף בפני הצופים את ישבנו ורצוי יותר מפעם אחת.

10. הגרסה הנוסטלגית

הקומוניזם מת וערפאת או-טוטו. עשרות שנים עברו ביעף, אך בונד אמיתי יש רק אחד. נכון, הוא בן מאתיים וכבר אין לו ממש שיער על הראש, אבל גם בחייו האמיתיים זה עדיין לא מפריע לשון קונרי לסובב כל פרגית צעירה על אצבעו הקטנה. מצויד בקטטר, אינפוזיה והמבטא הכי כובש שיש, יראה קונרי לכל אויב שעם הוד מלכותה לא כדאי להסתבך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully