וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדש של יו-2 דלף לאינטרנט

8.11.2004 / 15:00

שבועיים לפני תאריך ההפצה הרשמי הגיעו הדיסק בשלמותו לתוכנות שיתוף הקבצים. הלהקה מקווה כי שיר חדש בו מופיע שם אלוהים המפורש לא יכעיס גורמי דת

האלבום החדש של יו-2 דלף לאינטרנט כשבועיים לפני הפצתו לחנויות (שנקבעה ל-22 בנובמבר). בכך הצטרפה הלהקה לאמינם ואר.אי.אם, שהדיסקים החדשים שלהם הופיעו בתוכנות שיתוף הקבצים עוד לפני תאריך יציאתם הרשמי.

במקרה של הלהקה האירית הוותיקה היה נראה שמדליפי המוזיקה התקשו בהשגת הדיסק החדש. בשבועות האחרונים הוצפו תוכנות השיתוף בקבצים מזויפים או בדמואים של שירים, שנועדו להיכלל באלבום או לשמש כבי סיידים לסינגלים. הלהקה הגבירה את השמירה על הדיסק אחרי שעותק של גרסאות דמו שהוקלטו באולפן אבד לגיטריסט, אדג', במהלך צילומים בפריס.

בעקבות אובדן הדיסק אמר בזמנו בונו כי הלהקה תשקול להקדים את הוצאת הדיסק כדי לצמצם את הפגיעה במכירותיו. "אם זה מגיע לאינטרנט, נפיץ את האלבום מיד דרך שירות הורדת השירים בתשלום iTunes". במקביל הלהקה מתכננת למכור את הדיסק יחד עם מכשיר iPod מיוחד.

הדיסק "איך לנטרל פצצת אטום" כולל 11 שירים חדשים (פלוס שיר בונוס), בהם השיר עם השם המפתיע והמפורש "יהווה". בראיון למגזין Q הסביר בונו שהוא מודע לכך שמדובר בשם האלוהים שנאסר להגייה בדת היהודית אך הביע תקווה שלא ייצור שערוריה או יכעיס גורמי דת. בהצלחה עם זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully