וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני סרטים ישראלים בפסטיבל כלכותא

9.11.2004 / 8:18

השנה לראשונה ישתתפו הסרטים "תמונה קבוצתית עם אישה" ו"מדורת השבט", בפסטיבל הסרטים הגדול של אסיה

צוות השופטים של פסטיבל הסרטים בכלכותא בחר השנה לראשונה בשני סרטים ישראליים, "מדורת השבט" של יוסף סידר ו"תמונה קבוצתית עם אישה", להשתתף במסגרת הרשמית של הפסטיבל. פסטיבל הסרטים בכלכותא,שייערך בהודו בין בשבוע הבא, הוא הגדול באסיה ומשתתפים בו סרטים מכל רחבי העולם. בדומה לפסטיבל הסרטים בלונדון, פסטיבל זה איננו תחרותי ועצם ההשתתפות בו נחשבת להישג.

הסרט "תמונה קבוצתית של אישה" בכיכובם של מיכל ינאי, שרון אלכסנדר, חליפה נטור, אלכס מונטה, רוזינה קמבוס, לופו ברקוביץ', טרייסי אברמוביץ', הופק בסיוע קרן רבינוביץ' ורשות השידור. הסרט מביא את סיפורה האמיתי של אישה (ינאי) שנאלצה למסור לאימוץ את התינוקת שנולדה כתוצאה מרומן עם בדואי מוסלמי (ח'ליפה נטור). היא חוזרת לישראל לאחר שנים רבות במטרה למצוא את ביתה האבודה. במהלך המסע היא משחזרת את סיפור חייה הכולל שכחה, הישרדות, אובדן ויחסים כושלים עם גברים בחייה (שרון אלכסנדר ואלכס מונטה). הסרט צולם בישראל,בצרפת ובאנגליה ודובר שש שפות: עברית,צרפתית,ערבית,רומנית,אנגלית ואידיש. כמו כן, הסרט "תמונה קבוצתית עם אישה" זכה בפרס התסריט בפסטיבל חיפה

הסרט השני שישתתף בפסטיבל, "מדורת השבט", הוכתר כסרט השנה בטקס "פרסי אופיר" (האוסקר הישראלי). לאחרונה, זכה סרטו של יוסף סידר בפרס המבקרים בפסטיבל הסרטים הבינלאומי בשיקגו, שהוענק על ידי איחוד מבקרי הסרטים הבינלאומי. "מדורת השבט", התחרה בקטגוריית "הבמאים החדשים" והוא הוקרן בפסטיבל שלוש פעמים. בשבועיים הראשונים לצאתו, צפו בסרט כ-30 אלף איש ועם זכייתו בפרס אופיר לסרט הטוב, לבמאי, לתסריט לעריכה ולשחקנית המשנה צפו בסרט כ-70 אלף איש נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully