וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקס אנשי השנה בעלייה הרוסית

10.11.2004 / 15:30

ערוץ ישראל פלוס יקיים לראשונה בישראל אירו חגיגי בו יבחרו אנשי השנה בקטגוריות השונות. ההצבעה באס.אמ.אסים

ערוץ הטלוויזיה הרוסית, "ישראל פלוס" עושה צעד נוסף לעבר היטמעות בנורמליזציה הישראלית ומפיק לראשונה את "טקס אנשי השנה" בעלייה הרוסית. הטקס יתקיים ב-18 בנובמבר באולפני הערוץ ויועבר בשידור חי בערוץ 9 בשלט. הקטגוריות בהן יתחרו המתמודדים הן: פעילות למען הקהילה, תרבות ואמנות, ספורט, פרויקטים בתחום המדע והרפואה, תרבות ואמנות ועוד. בכל קטגוריה יתחרו חמישה מתמודדים על התואר "איש השנה". כמו כן, יעניקו באירוע גם פרס על מפעל חיים ופרס מיוחד למעשה גבורה יוצא דופן. הבחירה תעשה על ידי הצופים בצורה המסורתית של אס.אם.אסים.

בין המועמדים בקטגוריות השונות ניתן למצוא את המנהל האמנותי של תיאטרון גשר, יבגני אריה, שחקנית הקאמרי, אולגה צ'יור, השחקן ולדימיר פרידמן,, הטנור יבגני שפולוב והספורטאים, המתאבק גושה ציציאשווילי והקופץ במוט, אלכסנדר אברבוך.

"היוזמה להפיק טקס אנשי השנה לאנשי המגזר מתבשלת בערוץ זה זמן רב" אמר ראלי קוברסקי, מנכ"ל ערוץ 9 על האירוע והוסיף, "כמי שמשמשים כבית לקהילה דוברת הרוסית בישראל, הערוץ שלנו הוא המקום הטבעי לבחירת האנשים הבולטים במגזר אשר הגיעו להישגים יוצאי דופן בתחומם, תוך חיזוק הקשר וההטמעות בתחומי החיים בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully