וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לייזה מינלי מטרידה מינית?

11.11.2004 / 12:15

שומר ראשה של כוכבת "קברט" המזדקנת טוען כי במשך שנים נהגה להכותו וכפתה עליו יחסי מין. באופן מטריד, לבעלה יש תלונות דומות

השחקנית והזמרת לייזה מינלי, מואשמת בהטרדה מינית. שומר הראש והנהג שלה לשעבר, מוחמד סומאיה, טוען כי כפתה עליו קיום יחסי מין, ותובע ממנה 100 מיליון דולר - 50 מיליון על תקיפה ו50 מיליון על הטרדה מינית. בנוסף, הוא תובע כ-89 מיליון דולר על החזרי משכורת. על פי ששת עמודי התביעה, שפורסמו אתמול, השתמשה הכוכבת הקשישה בכוח כדי לכפות עליו קיום יחסים "ללא הסכמתו". לדבריו, הוא נכנע לדרישותיה רק לאחר ניסיונות שידול רבים, אך לא היה מוכן להיכנס לפרטים.

בנוסף, סומאיה טוען כי הכוכבת המזדקנת נהגה להכות אותו, להעליב אותו ולהתפרץ עליו בזעם. לטענתו הוא לא עשה דבר כי פחד לאבד את מקום עבודתו היוקרתי והעדיף לספוג את "התפרצויות הזעם" שלה. בתצהיר שהוגש ב-3 בנובמבר ונחשף בשימוע אתמול, טענה מינלי נגד שומר ראשה. לדבריה, סומאיה גרם לה "לעוגמת נפש גדולה ולכאב רב" בכך שהפר את הסכם החשאיות שחתמו. בתחילתה השבוע הגישה מינלי כתב תביעה נגדי על הפרת חוזה. מינלי שכרה את שירותיו של סומאיה ב-1994 כשומר הראש שלה ועוזרה האישי, ושילמה לו משכורת של 238 אלף דולר בשנה.

אולם, לא די בכך וצרות נוספות מטרידות את מנוחתה של כוכבת "קברט" לשעבר. תביעה נוספת הוגשה לאחרונה נגדה על סך 10 מיליון דולר, בנושא דומה באופן מטריד, על ידי בעלה הפרוד, דיוויד גסט. לטענתו, אישתו הכתה אותו בהתקפות זעם כשהייתה שיכורה. גם כאן, נקטה הכוכבת בטקטיקה דומה (באופן מטריד), והגישה נגדו תביעה נגדית על סך 2 מיליון דולר, על כך שגזל ממנה במרמה כ-2 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully