וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגזין חדש בעריכת דן שילון

11.11.2004 / 18:15

בכל גיליון יפורסם סיפור קצר לצד כתבות העוסקות בנושאים פוליטיים וחברתיים

הגיליון הראשון של המגזין החדש "כותרת" יראה אור ביום ראשון. "כותרת" הוא ירחון שיעסוק בפוליטיקה, כלכלה, חברה ותרבות ויכלול כתבות תחקיר, ראיונות, טורי דעה וביקורת.

יוזמי המגזין והמוציאים לאור שלו הם בעלי משרד לרישום פטנטים, אסתר וכפיר לוצאטו, יחד עם יניב יעקובי, שמייצג בישראל את איש העסקים הקנדי-יהודי סמואל קימיה, שותפם של בני הזוג לוצאטו בחלק מעסקיהם. העורך האחראי של המגזין הוא דן שילון והעורך בפועל הוא אוריה שביט. בהוצאת הגיליון הושקעו כ-2 מיליון שקל.

עם הכותבים ב"כותרת" נמנים עיתונאים בכלי תקשורת אחרים וכן כותבים צעירים בתחילת דרכם. בעמוד השער של הגיליון הראשון מופיעה תמונתו של עמי איילון, שרואיין לעיתון על ידי שילון והצהיר כי הוא מעוניין להיות ראש ממשלה. עוד בגיליון: כתבה על אבטלה בקרב עורכי דין מאת עפרי אילני; כתבה על אוזלת היד של שירות בתי הסוהר לנוכח הימלטותם של אסירים מאת ירון פרוסט; מדור של העיתונאי רביב דרוקר, שעוסק בשובה של שרה נתניהו להיות דמות משפיעה בתרבות הפוליטית. עוד משתתפים בגיליון: עמנואל הלפרין, יואב טוקר, אמנון ז'קונט, דניאל סובלמן, אנשיל פפר, מיכאל קרפין, הילה טוב, אורי משגב ודניאל אפרתי. בכל גיליון גם יתפרסם סיפור קצר.

לדברי שילון, העיתון נקי מכל אג'נדה פוליטית וייתן במה למגוון של דעות. שילון אומר כי בני הזוג לוצאטו פנו אליו ואמרו לו שהם יוזמים את הוצאת המגזין מפני שהם מעוניינים להשפיע על איכות השיח הציבורי בישראל, ולאו דווקא למטרות רווח. "אמרתי להם שמניסיוני הרב בתקשורת, איני מאמין כי התקשורת היא בעלת השפעה ממשית", מספר שילון. "הם אמרו שאינם מסכימים אתי בעניין הזה. אז אמרתי: 'בסדר, כל עוד אתם יודעים שזו עמדתי, אני מוכן להירתם לנושא'. הם יודעים שהם יפסידו כסף על העניין הזה, בוודאי בהתחלה, ורוצים לעשות את זה כחלק משורה של פרויקטים חברתיים, כתרומה לחברה".

הגיליון הראשון כולל 100 עמודים. מחיר הגיליון, שיופץ בדוכנים, הוא 20 שקל. העיתון יופץ בעתיד גם למנויים. הגיליון הראשון הודפס ב-40 אלף עותקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully