וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאב, זאב

רשף ורגב לוי

11.11.2004 / 18:29

עם ממשלה לא מתפקדת כמו שלנו, רשף לוי לא מתפלא שזקוקים לאמריקה בשביל לעצור את רוזנשטיין

במשך שנים חיכינו שכדורסלן ישראלי ראשון יגיע ל-NBA. בעוד זרם בלתי פוסק של שחורים מהארלם, ששמעון מזרחי הצליח להוכיח ש-72 דורות אחורה היו שייכים לשבט מנשה, הצטרפו לליגה הגרועה בעולם, הליגה שלנו, ישראלים מעולם לא עשו את המעבר לצד השני. מיקי ברקוביץ' היה קרוב, לדורון ג'מצ'י היתה חסרה הגנה, דורון שפר נכשל בראיון עבודה כי הוא היה באמצע ויפאסנה והבוחנים חשבו שהוא פשוט אילם או מפגר, וקטש, הוא איבד את הסחוס ברגל וגילה שאם אתה לא מסוגל לרוץ בלי קביים זה פוסל אותך מלקלוע בליגה הטובה בעולם.

ועכשיו פתאום הלב של כולנו מתמלא גאווה. פקיד התביעה האמריקאי במיאמי הכריז כי יש ישראלי באחת הליגות הטובות בעולם. מר רוזנשטיין, הכריז איש התביעה, הוא אחד מסוחרי הסמים הגדולים בעולם, הוא הגרוע שבגרועים. העיניים סוף סוף מתמלאות דמעות, אחד משלנו, ישראלי, שמצליח לא בגלל גובה, לא בגלל כוח מתפרץ אלא אך ורק בגלל השכל ומשחק בליגה הטובה בעולם לסוחרי סמים. כי כל מי שאי פעם מכר סמים או ראה את הסרט "טראפיק" יודע: אם הצלחת בפלורידה, עשית את זה בגדול. אתה נרקומן צמרת.

לא היה חסר הרבה שלימור לבנת תחכה לרוזנשטיין בכניסה למעצר ותדביק לו בוסה רטובה על הפנים. המפגש נמנע בגלל היחידה לאבטחת אישים. לא של השב"כ, של רוזנשטיין. המאבטחים של זאביק אמרו שלמרות עוצמתו וקור הרוח הידועים שלו, גם הוא, כמו כולנו מפחד מלימור לבנת. רוזנשטיין נשמע אומר: "מהתנקשויות אפשר להתחמק, אבל מסיוטים שכוללים עירום פרונטלי של לימור לבנת, את זה אף אחד לא יוכל למחוק לי מהמוח".

מי מקום ראשון?

למה שנתרשם מהישגים בספורט או מחברות ההיי טק שלנו, כשבתחומים אחרים ההישגים שלנו באמת שמים אותנו במקום הראשון בעולם. אני מתכוון כמובן לעוזי כהן, שהוא סגן ראש העירייה הראשון בעולם שאחראי על הניקיון, ופחות חכם מהמנקים שלו. וכמובן לעובדה שישראלים, כך מסתבר, הם גדולי יצרני ומבריחי האקסטזי בעולם כולו.

המשפט האחרון כל כך מופרך, שהוא נשמע כאילו יצא מפיו של אחד מהצרכנים של הסם הצבעוני. אבל מסתבר שזאת כנראה האמת. אנחנו היהודים תמיד היינו מוכשרים יותר מאחרים, בייחוד בכל מה שקשור להזיות, משיחיות, ודמיון שאנחנו העם הנבחר והכי חשובים בעולם כולו. בדיוק כמו תופעות הלוואי הנפוצות של האקסטה.

מיד עם מעצרו, נחשף שהראיס רוזשנטיין מקורב להרבה סלבריטאים. הוא היה בידידות עם ננסי ברנדס, ובכך שב והוכיח את אומץ לבו. האיש הצליח לשרוד לא מעט ערבים בהם ישב עם ננסי וזה ניסה עליו את החומר החדש שלו. אותי לצערי הרב הוא לא מכיר, אבל יש סיכוי שאחרי שאסיים לכתוב את הטור הזה אני אכיר שלושה מהעוזרים הקרובים שלו ואבקר באחד משטחי הנדל"ן החדשים שהוא בונה באיזור חולות ראשון, ואולי אפילו יתנו לי לבדוק את איכות הבטון ביסודות האתר. אבל עד אז עלי לחיות עם האכזבה. מסתבר שאני לא יודע מספיק בשביל להיות מוזמן לטקס ההשקה של ליין סחיטת דמי חסות באיומים בפתח תקוה.

או מיי גוד, הי טרייד טו קיל אלפרון

עצם העובדה שכמו בכל דבר, גם בפשע נזקקנו לסיוע אמריקאי מביכה ביותר את משטרת ישראל. מדובר במצב אבסורדי שבו אנחנו מסגירים מישהו לארצות הברית, ובתיק האישום מכניסים ניסיון התנקשות באלפרון. מה יגיד התובע במשפט במיאמי מול השופטת השחורה הזועמת שושנה ג'פרסון? "יור הונר, מעבר להברחות סמים ולשבעה מיליון אקסטות, דה דפנדנט, ופה את לא תאמיני, טרייד טו קיל מוסא אלפרון". השופטת תמצמץ, תוריד את משקפי הקרן מעל עינייה, ותגיד: "גט דה פאק אאוט אופ היר. אלפרון? איפה הגבולות שלך מיסטר רוזנשטיין? איבן היר, אצלנו בניו ג'רזי, לא מתעסקים עם משפחת אלפרון".

קשה להאמין, אבל יש צוות של חוקרים במשטרת מיאמי שיודעים מי זה יוסי הררי ומתי הוא הכיר את מאיר אברג'יל. ברגעים אלה הם פותחים אטלס כרטא לידיעת הארץ ומחפשים על המפה את פרדס כץ.

כחלק מההכנות להגשת כתב אישום השוטרים מחפשים בנרות עד מרכזי. שוטר שיצליח להגות את השם אברג'יל. זאת אגב הסיבה המרכזית מדוע המשטרה בחרה להסגיר דווקא את רוזנשטיין לארצות הברית ולא אף עבריין אחר. את שאר שמות המשפחה של ראשי הפשע האמריקאים לא יצליחו לעולם להגות כהלכה. הקשיים מתמקדים בחרירי, עם הח' והר' הכפולה, אוחנה, עם הח' הגרונית, וסיומת נה הפתוחה, וכמובן השיא של כל השיאים – ביז'ה אבוטבול. גם בישראל יש הרבה שלא מסוגלים להגות את השם שלו, בלי לנשוך את הלשון.

כמו שכולם עושים

רוזנשטיין בחר בקריירה מסוכנת. עשרות פעמים ניסו להתנקש בחייו, מלכדו לו את הבית שלוש פעמים. ועכשיו האמריקאים רוצים להוציא אותו מהבית שלו. למעשה רוזנשטיין מרגיש רוב הזמן כמו חקלאי מנווה דקלים. אבל למרות הסכנות הפיזיות שנחשף להן, סכנת ההרשעה הפלילית בישראל מעולם לא היתה מנת חלקו. הסיבות לכך ברורות ועצובות.

כיצד ניתן להרשיע את רוזנשטיין בחברות בארגון פשע מאורגן? תרשיע את רוזנשטיין, ותסגור את המדינה. אם נתחיל איתו נצטרך לעצור את כולנו. כאשר שר המשטרה עומד לחקירה על עזרה בסידור עבודה לחברים בארגון הדומה מאד לכאורה לארגון פשע לפחות במבנה הכללי, בהיררכיה ובכך שכולם חברים בו רק לשם טובות הנאה – מרכז הליכוד.

כל מי שפתח חברה ורימה עם חשבוניות, או כמו שהרואה חשבון שלי קורא לזה "כל מי שיש לו קצת שכל ורואה חשבון עיראקי", עבר את עבירת הפשע המאורגן של הלבנת כסף שחור. כל מי שלא שילם כסף לאנשים שעבדו בשבילו, גבה מחנויות עמלות מיותרות על ביטחון בלי לתת להם שום דבר בתמורה, ועצר אנשים שחנו ברחוב מסוים וסחט מהם 250 שקל הוא חבר בארגון פשע או סתם ראש עירייה ממוצע בישראל.

כל מי שנחשד בשיבוש הליכי משפט, לא דיבר עם השוטרים, שמר על זכות השתיקה והעביר כספים דרך חברות קש בדרום אפריקה הוא חבר בארגון פשע מאורגן או בן של ראש ממשלת ישראל. הברחת כדורי אקסטזי? שר בכיר לשעבר. גראס וקוק? תמצאו מנחה טלוויזיה אחד, חוץ מאבשלום קור, שלא הריץ כמה שורות לפני שעולים לשידור. הקלטות סתר לא חוקיות? עורכי העיתונים בישראל וכל עשירי ארצנו.

לא לחינם רוזנשטיין חבר של כולם, יושב עם כולם באותם בתי קפה ומצטלם בכל מדורי הרכילות. יש לו הרבה נושאי שיחה משותפים עם שרים וזמרים מזרחיים במדינת ישראל. כולם מזייפים את החשבוניות שלהם באותם בתי דפוס. רק באמריקה אפשר להעמיד את רוזנשטיין לדין בלי לחוש את המבוכה של כולם עושים את זה, ורק אותו דפקו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully