וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אול' דירטי באסטרד מת

14.11.2004 / 9:53

הראפר ממקימי הוו טאנג קלאן, ההרכב שהסעיר את ארצות הברית בסוף הנינטיז, הלך לעולמו בגיל 35 בנסיבות לא ברורות

הראפר אול' דירטי באסטרד, ממקימי הוו טאנג קלאן, הרכב הראפ שהכתיב את הקצב בשנות ה-90, התמוטט בסטודיו שלו בניו יורק ומת. מלבד היותו דמות מוזיקלית בולטת ששיתף פעולה עם אמנים רבים בהם, מארי ג'יי בלייג', אורח החיים הקרימינלי שלו והתנהגותו הפרועה היה ידוע לשמצה.

אול' דירטי באסטרד, המוכר גם בשם ראסל ג'ונס, נמצא באולפן ההקלטות לאחר שהוא התלונן על כאב בחזהו. רופאים שהוזעקו למקום לא הצליחו לעזור לו. דובר חברת התקליטים מסר כי סיבת המוות איננה ידועה. ג'ונס, בן 35, הוא בעל היסטוריה של שימוש בסמים, אולם, הדובר אמר כי בתקופה האחרונה היה נקי לגמרי.

בסצינת ההיפ הופ, אמנים רבים נוהגים למשוך את תשומת ליבו של החוק, ולא חוסכים בשום הוצאה כדי לחשוף את אורח החיים הפזרני שלהם. גם בתוך הקבוצה המסוימת הזו הצליח ג'ונס לקבוע סטנדרטים משלו. בעקבות מעצרו ב-1999 על אחזקת קראק קוקאין. באחת מהופעותיו הרבות בבית המשפט הוא קרא לאישה התובעת "תורמת זרע". גיליון העבירות שלו כלל גם מעצרים על איומים בטרור בעודו לובש אפוד מגן, כמו גם קרב יריות עם המשטרה. הוא שוחרר מבית הכלא בניו יורק בתחילת 2003 לאחר שם ישב כשלוש שנים, בגלל עבירות סמים. סרט דוקומנטרי שנעשה על תקופת המבחן שלו, שודר בערוץ VH1.

ג'ונס שנולד בברוקלין בניו יורק, ייסד את הרכב ההיפ הופ הוו טאנג קלאן יחד עם בן דודו גרי גרייס, המוכר בשם גזה ורוברט דיגס, המוכר בשם רזה, ב-1992. ההרכב שכלל רק תשעה חברים הוציא את האלבום הבכורה שלו, שנקרא "Enter the Wu-Tang שנה לאחר מכן. האלבום טיפס והגיע למקום ה-41 במצעד אלבומי הפופ האמריקאי. אלבומם הבא “Wu-Tang Forever" נחת במקום הראשון במצעד. שמות הבמה הנוספים שלו היו, דירט מק גריט וביג בייב ג'יסוס. דובר מטען חברת התקליטים אמר, כי ג'ונס כמעט וסיים את הקלטת אלבומו החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully