וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרצועה" מוכיחה שטל ברמן איבד את קלות הדעת

16.11.2004 / 10:24

שירה קדר התאכזבה מ"הרצועה" עם טל ברמן אבל עדיין מעדיפה אותו על אסף הראל בכל רגע נתון

ערוץ ביפ מכין את לוח שידוריו לקראת החורף. מאווררים קצת סדרות מהבוידעם (בני היל, אם מישהו התגעגע), עוד שידורים חוזרים ומאוסים כמו העונה הראשונה של "חברים" וגם כמה הפקות מקור. איזה כיף, חשבתי לעצמי, והתיישבתי מול הטלי עם שק גדול מלא ציפיות.

פינה חמה שמורה בליבי לטל ברמן. תמיד הערכתי אנשים שניחנו בתכונה הנדירה לזהות גסיסתו של טרנד. טל ברמן הסיר מגבתו את הפירסינג בזמן. טל ברמן הבין שלא יצא לו כלום משהיה בקרבתו של רן תלם. בקרוב ודאי יבין שגם ידידות עם הומו זה פאסה. לכן כל כך התרגשתי מתכניתו החדשה בביפ - "הרצועה". ציפיתי שיביא אותה באיזה רעיון חתרני-חדשני, יצמיד אותי למסך בלילות הגשומים ובעיקר יצילני מאסף הראל.

תכנית זו, המשודרת בכל ערב, מתחרה מבחינה רעיונית ב"כל לילה" עם אסף הראל (למרות שבפועל טל ברמן התחרה בדנה מודן מבחינת זמני השידור, ולכן הלך עליו). אמנם ישנם מספר מאפיינים יחודיים לתכנית זו, כמו הכלב בגילומו של שגיב פרידמן, מערכוני ראיונות א-לה "חלומות בהקיציס" (טייס המזל"ט הפלסטיני בגילומו של אורי גוטליב, ואחות בית הספר בגילומה של נתי קלוגר), ואפילו אורח בשר ודם, הפעם בדמותו של רמי הויברגר. ואגב, האם זו רק המחשבה הפרנואידית שלי, או שבזמן האחרון רואים את הויברגר בכל מקום? החל מהגרסה הישראלית לסטודיו למשחק בערוץ 8, דרך החמישייה בשידורים חוזרים בערוץ ביפ כחצי שעה לפני שידורה של "הרצועה" וכלה בבורגנים, יום לפני כן, בערוץ 2. הוי, אכן אינפלציה.

בתכנית שולבו גם קטעי אנימציה של אייל B, גרורות מימי "פרפר לילה", שנדמים לא רלוונטיים במיוחד. אייל אכן מצייר יפה, אבל אותי זה לא הצחיק, והחבר'ה אומרים שאני מבינה עניין. ועוד לא אמרתי כלום על שיר השכונה וזאביק רוזנשטיין. גם אם זה היה מצחיק לא הייתי אומרת. יש לי גרון לשמור עליו.

וכרגיל, אין אמת בפרסום. הפרומואים הבטיחו התמקדות בכלב כסייד-קיק. בסופו של דבר, קיבלנו כלב בתפקיד שולי למדי, ששוקי מ"רק בישראל" קיבל יותר זרקורים ממנו. חבל. על הנייר זה היה נשמע מבטיח.

תיתן משהו, ראבק

תכנית קצרה, הרצועה. עשרים וחמש דקות. מלאכת ההתרשמות קשה היא. אם לשפוט לפי התכנית הראשונה, היא הזכירה לפרקים רצועת שידור יומית בערוץ הקהילתי. כאילו לקחו כמה כשרונות מהמתנ"ס ואמרו להם להתחיל. והם אכן התחילו, אבל יצא שהם ירו לכל הכיוונים ולא פגעו בכלום, קצת כמו המאבטחים של אבו מאזן. טל נראה עצבני ומתחסד, ובאופן כללי לא נהנה. איפה קלות הדעת שכל כך אפיינה את "פרפר לילה"? היכן ההתלהבות שהופגנה ב"חדשות המדע" בערוץ 8? יכול להיות שטל התבגר, או שחבוי עמוק בנשמתו אבא גנוב המחכה שישחררו לו את הרצועה?

לגיטימי היה להניח כי דווקא ההתמקמות של טל ברמן בערוץ נישה קטן יחסית, יכולה ליצור פוטנציאל לתכניות הזויות ונטולות ביקורת ציבורית. בימים שבהם האלטרנטיבה היא רננה רז בתכנית אירוח בערוץ 10, אתה מעדיף לדבוק במוצר החדש, הגם שלא הוכחה אמינותו. איך אמרו חז"לינו: לא מאהבת ברמן, אלא משנאת הראל. או משהו כזה. עזוב אותך ממיינסטרים, טל. תן לנו את הביקורת הנשכנית שדיברת עליה בתחילת התכנית, הסבר לנו במה אתה שונה מכל כלב שמקבל זמן מסך, תן לנו עוזי וייל בצורתו המזוקקת. אבל תיתן משהו, ראבק.

אני מציעה להעמיד את טל לתקופת מבחן בת שבוע. ניתן לו הזדמנות. הרי גם על אסף הראל אמרו בהתחלה שהוא חנון, צנון, יבש ומשעמם. לא במילים אלו ממש, אבל בסגנון. והנה לאחר תקופת חסד לא מבוטלת הוא עדיין צנונית לא קטנה, ועדיין, יש אנשים שקונים את זה. אז אני מקווה שאולי טל ברמן ישתפר, או שלפחות אני אתרגל ואנמיך ציפיות. זה הולך להיות חורף קשה.

  • עוד באותו נושא:
  • הרצועה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully