וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קץ עידן הריאליטי?

רויטרס

16.11.2004 / 11:29

הרייטינג יורד, הצופים מתבאסים והמפיקים מלינים על הפקת זבלונים משוכפלים. לאמריקה נמאס מריל טי.וי

רשתות הטלוויזיה בארה"ב לומדות על בשרן פצעי ריאליטי מהם. ככל שגופי השידור מרחיבים את מקום הריל טי.וי בלוחות המשדרים, כך הציבור עייף מלצפות בגדודי אמריקאים מתקוטטים על 15 דקות התהילה שלהם. קברנטי הרשתות הגדולות, נאלצים להודות כי גל הריאליטי ששטף את חופיה הטלוויזיונים של ארה"ב, הפך לצונמי הרסני שדורס כל חלקה טובה.

"בהתחלה היו כמה תוכניות ריאליטי ממש טובות ועכשיו הם מפיקים אותן כאילו היו סרט גרוע בכבלים", טוען מפיק וותיק בתעשיה. מעודדים מהעלויות הנמוכות של הפקת ריאליטי לצד נתוני רייטינג מסחררים, החלו אנשי תעשיית הטלוויזיה לייצר תוכנית אחר תוכנית בסרט נע של חיקויים זולים. אלה תפסו את מקומם של תוכניות מתוסרטות דוגמת דרמות וסיטקומים עם שחקנים אמיתיים שמנסים להיות סלבס בדרך הישנה.

"עם כמות מגיע כישלון", מסביר מנהל מחלקת הריאליטי ברשת פוקס, מייק דארנל. "זה הפך לשילוב של תוכניות בינוניות או כאלו שכל כך דומות לתוכניות אחרות עד שאין להן סיכוי להחזיק מעמד. התופעה בולטת במיוחד בלוח השידורים של רשת פוקס, המקדיש 60% מהפריים טיים לתוכניות ריאליטי. מנהלי רשתות מדווחים על ירידה ניכרת ברייטינג ותחושת מיאוס בקרב הצופים מכל מה שמריח ממציאות. בקרוב אצלנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully