וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהבים אותך ארבה

רשף ורגב לוי

25.11.2004 / 15:29

רשף לוי יודע שנחיל הארבה הוא עונש קולקטיבי מאלוהים ומנסה לברר בעבור איזה חטא


וכך, כמה אלפי שנים אחרי יציאת מצרים, הארבה חוזר ובגדול. גלים גלים עולים עלינו חגבים ג'ינג'יים לכלותינו. התגובה המעניינת ביותר למכה החדשה יצאה מפי מדעני משרד החקלאות שהזהירו מפני הזדווגות הארבה, וטענו שהיצור הכשר הכי דוחה שיש מזדווג בחום של 30 מעלות בדיוק, לכן כל עוד יורד גשם וקר אין לנו מה לדאוג. אבחנה זו רק מוכיחה את התאוריה הידועה שכל חוקרי הטבע הם בסופו של דבר סוטי מין. והשאלה היא מי היה הפרברט שתפס שני ארבאים מזדיינים, ומיד אחר כך מדד את הטמפרטורה?

צפייה בערוץ נשיונל ג'אוגרפיק מוכיחה מעל לכל ספק שהסיבה היחידה שבגללה יוצאים חוקרי הטבע לסרנגטי, לוקחים איתם משקפות ומצלמות טלסקופיות ויושבים שלושים יום בתוך שיח, היא לתפוס זברה שמאוננת על זברה אחרת בעדר. אנחנו עדיין לא יודעים איך אריות צדים, טרם הספקנו לגלות כיצד דבורים מוצאות את הדרך חזרה לכוורת, אבל אין כנימה בטבע שידועה לאדם ולא יודעים איך היא מזדווגת, כשהדבר צולם על פילם במצלמות מיקרוסקופיות אחרי שהייה של חוקר נועז 150 ימים בטבע, כשהוא מחופש לחפרפרת בערוגה של כרוב.

התגובה הצפויה ביותר למכת הארבה נרשמה מפיו של הרב דוד בצרי, שאחרי מדונה הוא המקובל החשוב בעולם כיום. הוא טען שהארבה הוא עונש אלוהי שמטרתו להוכיח אותנו על כך שיש עניים בין בני עירנו. יאמר לזכותו של בצרי שכוונתו טובה והבעיה היא עם ההגיון האלוהי. האם לא כדאי שהארבה יתחיל את מסע העונשין שלו בכפר שמריהו, הרצליה פיתוח ובווילה של שרי אריסון בבני ציון, ולא באילת מוכת העוני, אופקים ושדרות? ככה זה יפה אלוהים, ליפול על העניים בדרום, להשאיר אותם רעבים ולקחת מהם את כל המדשאות בשכונה?

לכן ישבתי וחשבתי למה התכוון האל בשולחו לנו את הארבה. מה עצבן אותו בשבוע האחרון במדינת ישראל שנת 2004?

רפול הולך לישון עם הדגים


האם ייתכן שהארבה בא כדי להזהיר אותנו מפני מה שהולך לקרות לרפול השבוע? כאן המקום להודות שב-92' הצבעתי צומת. רפול האיכרי נתפס בעיני כאיש נקי וישר שישקיע בחינוך, יהפוך את מסיק הזיתים למקצוע חובה בבגרות ויקדם את כל נערי רפול באשר הם מבתי ספר למכונאות רכב לחוקרי טבע שייצאו לצלם סרטים על תופעת המחזור החודשי אצל שועלות בעמק האלה.

רפול איכזב בפוליטיקה לא מעט אנשים. הוא היה גזען שונא ערבים, הוא לא הגשים אף אחת מההבטחות שלו ושיא הקריירה שלו היתה העובדה שארגן לגונן שגב דרכון דיפלומטי או כמו שקוראים לזה היום, ראיה מספר 322 של התביעה.

עזר ויצמן הספיד אותו השבוע ואמר: "לא היה קרב שרפול לא השתתף בו". ושכח להוסיף שהיו אפילו כמה מלחמות שהוא הצליח ליזום בעצמו. בני משפחתו אמרו שזה שלא הודיעו להם על מותו הוא מחדל איום וקראו להקמת ועדת חקירה בראשות השופט כהן. נחמה רונן אמרה על האיש היקר שהוא היה יצוק מפלדה. אולי זאת הסיבה שבגללה הוא לא הצליח לצוף. האיש נסחף למרחק 40 קילומטר מהחוף, והוכיח את טענתו שהערבים רוצים לזרוק אותנו לים, ואם לא הם אנחנו נחליק לשם בעצמנו.

ועתה עולה השאלה מדוע רפול נפל למים? האם פחד מהארבה שעולה עלינו להכריענו, שיעלה על זיתיו וישאיר את כרמו עירום ועריה? האם גם רפול התאבד בגלל החקירה במע"צ כשהוא חושש שיעלו על כך שהרעיון לבנות כיכר ריבועית דו סטרית היה שלו? אם אתם שואלים אותי, רפול התאבד כי הידיעה על מעצרו של גונן שגב שהוא קרא לפני חמישה חודשים סוף סוף מצאה את המוח שלו והוא הבין מה הוא עשה לנו.

ולפני שאתם זועמים שאני לועג לגיבור ישראל שהמשיך להילחם אחרי שקיבל שני כדורים במוח, והמשיך לפוליטיקה עם שני הכדורים ובלי המוח, נסו להחליט מה יותר נורא, זה שאני מוצא את המוות, כל מוות, עניין משעשע או שבקרוב יקראו לעשרות בתי ספר בכל רחבי הארץ בית ספר ע"ש רפול, ובכניסה יביאו את הציטוט החינוכי של האיש: "הערבים הם כמו ג'וקים מסוממים בבקבוק. לפני שהורגים אותם צריך לתת להם אדולן".

המ"פ היעיל מעזה


האם יתכן שאלוהים הוא יפה נפש שמאלני שזועם על המשפט של המ"פ שהרג את הילדה הפלסטינית הקטנה ועשה בה וידוא הריגה? אחרי הכל, השבוע הגישו לבית המשפט כתב אישום שבו מואשם המ"פ בעבירה חמורה: מדוע אחרי שעשה מה שעשה לא הצטלם עם הגופה כמקובל בצה"ל במקרים כאלה?

קריאה מדוקדקת בכתב האישום מגלה כי בכלל לא האשימו את המ"פ בווידוא הריגה בילדה הקטנה. מסתבר שהעבירה הזאת לא מופיעה בספר החוקים של צה"ל. לכך יכולות להיות שתי סיבות: יתכן שהמחוקק לא הצליח לראות מה עבירה בדבר הזה, ויתכן שהיו זמנים שהמחוקק הצבאי לא העלה על דעתו שחלק מחיילי צה"ל יעסקו ברצח ילדים.

האם אלוהים רוצה לדעת מדוע אף אחד בחמ"ל לא צעק או אמר או הציע בלחש שלא יהרגו ילדה בת עשר שרצה ליד מוצב. הרי בחמ"ל היו הרבה יהודים ששייכים לעם עם מוסר גבוה מאחרים, ובטח מדרוזים. ואולי אלוהים תוהה לעצמו האם סגן הרמטכ"ל שע"פ עדותו, טבח ילדים פלסטינים, עדיין ישן טוב בלילות כשהוא רואה מה הוא, מופז, ובוגי יעלון עשו לצה"ל.

מעשים אפלים במע"צ ותחקירים בערוץ 2

יתכן שהתאבדות המהנדס של מע"צ הגדישה את הסאה בפני אלוהים. אולי גם הוא לא ידע מה יותר גרוע בישראל, הלינץ' התקשורתי שעורכים בחשודים בטלוויזיה או העובדה שאף פעם אף אחד לא הולך לכלא על עבירות רשלנות קשות שמבוצעות אצלנו.

השבוע המשפחה של המהנדס דרשה חקירה נוקבת של אנשי ערוץ 2. ואני שואל: לא למדנו לקח? לא הבנו למה זה יכול להוביל? ביום שיחקרו את חברת החדשות של ערוץ 2 אהרל'ה ברנע יתאבד מהלחץ. ומה אז? יפתחו בחקירה נגד בני המשפחה של המהנדס? זה ייגמר בהמון גופות הסיפור הזה.

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

עראפת והאיידס


אולי אלוהים, כמונו, מתעצבן מזה שאף אחד לא כותב שעראפת מת מאיידס. הרי בכל אתר אינטרנט וכל מי שישב ביום שישי בסלון עם חברים היה מישהו שקם ואמר: אני אגיד לך למה לא מפרסמים את התיק הרפואי של עראפת! הוא מת מאיידס, זה למה. אחרת למה מסתירים? למה?

אולי הארבה מיועד בכלל לרשות הפלסטינית והוא עונש אלוהי על כך שהם לא חושפים את האמת על הראיס. כל השנים כשאנחנו חשבנו שעראפת רוצה לצאת מהמוקטעה, הוא בכלל רצה לצאת מהארון. ואם עראפת מת מאיידס, המחלה הזאת מקבלת את אות הסלב הבינלאומי. פרדי מרקורי, עופרה חזה, מג'יק ג'ונסון, יאסר עראפת, ובקרוב מאוד, אם חושבים על זה לעומק, ייתכן שאפילו יוסי ביילין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully