וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טיטאניק" - הדביק מכולם

7.12.2004 / 17:08

כך על פי סקר שנערך בבריטניה ודירג את הרגעים הדביקים של הקולנוע. במקום השני: "ריקוד מושחת"

למרות ששבר שיאי מכירות כרטיסים ובנה לליאנרדו דיקפריו קריירה בה הוא לא מעוניין, נחשב "טיטאניק" לסרט הדביק ביותר של כל הזמנים. בסקר שערכה חברה מסחרית בקרב 2,000 חובבי קולנוע בריטים נקבע כי הקיטש שסיפקה הספינה השוקעת של ג'יימס קמרון הוא הבלתי נסבל מכולם. לכל סרט שנבחר ברשימה התלוותה שורה מקושקשת במיוחד מתוכו. במקרה של "טיטאניק" מדובר ב-"אני מלך העולם" שצעק דיקפריו אל הים הפתוח.

אל המקום השני הגיע פטריק סוויזי עם "אף אחד לא שם את בייבי בפינה!" האלמותי מתוך "ריקוד מושחת". אנדי מקדואל עם "עדיין יורד גשם? לא שמתי לב" מ"ארבע חתונות ולוויה" התברגה במקום השלישי עם הסוף הזכור לקומדיה הרומנטית שעשתה את יו גרנט. עוד עולה מהסקר כי נשים נטו לבחור בקטעים מתקתקים בקומדיות רומנטיות בעוד הגברים בחרו בקטעים מטופשים מסרטי אקשן מופרכים.

במקום החמישי זכה "אהבה בשחקים" עם הפרגון של ואל קילמר (בתפקיד "אייס") לטום קרוז: "אתה יכול להיות טייס המשנה שלי בכל עת". ג'וליה רוברטס הגיעה למקום השישי עם "אני רק בחורה...שעומדת מול בחור ומבקשת ממנו לאהוב אותה", ב"נוטינג היל", שוב מול יו גרנט. גם את "היום אנחנו חוגגים את יום העצמאות" של ביל פולמן בתפקיד נשיא ארה"ב מ"היום השלישי", ניתן למצוא ברשימה, כמו גם "You had me at hello" של רנה זלוויגר ב"ג'רי מגווייר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully