וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראש המועמדים לגראמי - קניה ווסט

7.12.2004 / 19:30

הראפר ששר על ישו מוביל עם 10 מועמדויות. אחריו ברשימה - אשר, אלישה קיז , ריי צ'ארלס וגרין דיי. הפרס יוענק בפברואר בלוס אנג'לס

קניה ווסט, המפיק שהפך לראפר, הוא השם המוביל את רשימת המועמדים לפרס הגראמי שפורסמו היום. ווסט גרף עשר מועמדויות, כולל אלבום השנה עבור ""The College Dropout (הנושר מהקולג'), בו החליף את שירי הראפ על סקס, סמים כסף ואלימות בחרוזים על חיי היומיום. הוא מועמד גם לתואר האמן החדש הטוב ביותר, ושיר השנה – "Jesus walks”(ישו הולך).

אחרי ווסט נמצאים אליסיה קיז ואשר, האחראים על הלהיט "My Boo", כשלכל אחד מהם שמונה מועמדויות. עוד מועמדים בולטים הם ריי צ'ארלס, שנפטר השנה, ובל זאת גרף שבע מועמדויות, ולהקת גרין דיי שלה יש שש מועמדויות בכיס.

לפרס "תקליט השנה" מועמדים: אשר עם "Yeah", הבלק אייד פיז עם "Let's Get It Started", ריי צ'ארלס ונורה ג'ונס עם "Here we go again", ”American Idiot " של גרין דיי, ולוס לונלי בוייס עם "heaven".

על תואר אלבום הראפ של השנה מתחרים הביסטי בוייז עם "To the 5 Boroughs", ג'יי זי עם "The Black Album", נלי וה-"Suit" שלו, אל אל קול ג'י ו- "The DEFinition", ו"The College Dropout" של קניה ווסט.

אניטה בייקר, אל גרין, אליסיה קיז, פרינס וג'יל סקוט יתחרו על תואר אלבום ה-R&B של השנה, בעוד שאלביס קוסטלו והמתחזים, גרין דיי, הובסטנק, הקילרז והוולווט ריבלובר הם המועמדים לתואר אלבום הרוק הטוב של השנה.

כל התשובות יינתנו בטקס הגראמי, שיערך בלוס אנג'לס ב-13 בפברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully