וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 10 נאבק על "מעורב ירושלמי"

16.12.2004 / 12:27

הנהלת הערוץ שלחה מכתב לערוץ 2 המבהיר כי איננה מוכנה לוותר על הבייבי היהודי שלה ללא קרב

בעקבות הפרסומים כי ערוץ 10 עומד לאבד את הבייבי היהודי ושומר המצוות, סדרת הדרמה "מעורב ירושלמי", לטובת זכיינית ערוץ 2 טלעד, החליטו בערוץ להאבק. "ידיעות אחרונות" מפרסם כי לטענת אנשי הערוץ בידיהם הסכם לשידור העונה השנייה של הסדרה. במכתב מטעם הנהלת ערוץ 10 שנשלח שלשום להנהלת טלעד ולמנכ"ל חברת ההפקה סינפלוס (יוצרת הסדרה שניהלה את המשא ומתן עם טלעד) נאמר כי הערוץ לא יוותר על הזכות לשדר את העונה השנייה של הסדרה, שעונתה הראשונה שודרה בו.

במכתב, שנשלח באמצעות משרד עורכי הדין פישר-בכר, נאמר, כי "הופתענו לראות את הפרסומים באמצעי התקשורת, לפיהם טלעד במגעים לרכישת 'מעורב ירושלמי', לא נוותר בשום אופן על זכויותינו בסדרה האיכותית. מן הראוי שבטלעד יקדישו מאמציהם לפיתוח יצירות מקוריות משלהם". מטלעד נמסר בתגובה, כי "אין לנו שום עניין עם ערוץ 10. המשא ומתן התנהל ישירות מול המפיקים, שביקשו מאתנו להציל את הפרויקט וכך עשינו. בלעדינו היתה הסדרה מסיימת את דרכה.

הסדרה המפורגנת מגוללת את קורותיה של משפחה ירושלמית מזרחית, משפחת שדה, שאחד מבניה נהיה חרדי ואילו האחר מתרחק מהדת. הסדרה זכתה בפרס האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה בקטגוריית סדרת הדרמה הטובה ביותר. בנוסף, הסדרה גרפה שבחים במחקר של הרשות השנייה שנערך לקראת המכרז על הערוץ של העם המשמש ובא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully