וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוקדים על מדרגות הרבנות

6.1.2005 / 12:42

ההיסטוריה מוכיחה - דחיפה של בן הזוג לקליפ מובילה בהכרח לפרידה. בריטני לא לומדת מג'יי לו

לסלבס של עולם המוזיקה יש, מסתבר, נטיה מגונה ביותר לשבץ את בני הזוג שלהם להופעת אורח בקליפים בכיכובם. אם אפשר להביא את ה"קוקי" לעבודה, ולהשוויץ לכל העולם שאתו הם חולקים את יצוע הסטן, אז למה להתאפק?

בריטני ספירס, שעשתה בקריירה כבר לא מעט טעויות, סירבה ללמוד לקח והחליטה להכניס את בן זוגה האחרון, קווין פדרליין, לקליפ האחרון שלה. אם רק היתה בוחנת את ההיסטוריה לעומק, היתה מגלה כי ההופעה המשותפת בקליפ היא בדרך כלל האחרונה של בני הזוג. והרי מספר הוכחות ניצחות:

פי דידי וג'יי לו

לא ידוע של מי היה הרעיון, אבל ג'ניפר לופז הופיעה בקליפ של הגבר שלה ב-1998, כשהיא לבושה כקליאופטרה הרוקדת בחושניות. פחות משנה אחר כך אירעה תקרית הירי במועדון בניו יורק, שהובילה למעצרם ושחרורם בערבות נפרדת.

ג'יי לו וכריס ג'אד

"הנערה מהשכונה" לא הסיקה מסקנות והכניסה את הרקדן והכוריאוגרף לשני קליפים שלה ב-2001. אחרי מספר שבועות הבינו השניים שעבודה משותפת היא לא רעיון טוב והודיעו על פירוק החבילה.

ג'ניפר לופז ובן אפלק

סופית מסתבר שלבחורה אין יכולת למידה או הסקת מסקנות. לופז, שביקרה בקרוואן של אפלק, כנראה לפני גירושיה מג'אד, החליטה לסדר לו בפרוטקציה הופעה בקליפ שלה "ג'ני פרום דה בלוק". ובכן הבלוקית והחבר של מאט דיימון החליפו שלל טבעות אירוסין ושורה של מועדי חתונה פורסמו, אך כעבור שנה הסיפור הסתיים בכניסה הלא נכונה של הרבנות.

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה

בילי ג'ואל וכריסטי ברינקלי

איש הפסנתר והדוגמנית התחתנו ב-85' והוא הקדיש לה את הלהיט ההיסטרי "אפטאון גירל". בקליפ לשיר גילם ג'ואל את המוסכניק העובד על מכוניתה של הבלונדה (יתכן שמדובר בהשראה מוקדמת ל"אהבה זה כואב"). אחרי כמעט עשור משותף הנישואין התפרקו ולג'ואל נדרשו מספר שנים כדי למצוא תחליף הישר מהבקו"ם.

אשר ו"צ'ילי" תומס

חברת השלישיה טי.אל.סי הכירה את הזמר המסוקס ב-2001 ומיהרה להופיע בקליפ שלו "יו גוט איט באד". בקליפ חלם אשר חלומות טובים ורעים על צ'ילי כשהוא כמעט ערום. אחרי שלוש שנים הבינה צ'ילי שלא מדובר בחבר החלומות של הקליפ וסגרה את הבאסטה.

מייקל ג'קסון וליסה מארי פרסלי

מלך הפופ ובתו של מלך הרוק-אנ'-רול התחתנו ב-1994, והפגינו זוגיות בטקס פרסי ה-MTV. ב-1995 הופיעו השניים בעירום חלקי בקליפ של ג'קסון "יור נוט אלון" – שיר ששמו הסתבר כנבואת שקר. זמן קצר אחר כך הבינה ליסה מארי שמייקל נוטה להתפרק והחליטה להתגרש ממנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully