וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרטיבים של 2005

11.1.2005 / 11:08

מגזין התיכוניסטיות האמריקאי "Teen People" הכתיר את סלבריטאי הדור הבא. להלן התוצאות

מגזין "Teen People", המגזין הנכון לכל המתבגרים שמבינים עניין, פירסם את רשימת המרטיבים החדשים של תעשיית המוזיקה. העלמים הצעירים הללו אמנם אנונימים כעת, אבל בקרוב הם יעברו סלבריטיזציה מאסיבית ובוודאי יתכחשו לכל מכריהם הישנים והפחות מגניבים. קבלו אותם בגרסה הלא אפוייה.

ריאן קאבררה

הוא חתיכי, יש לו מבט נוגה ומצועף ושיק של טרובדור ענוג. הוא מתרוצץ כעת ברחבי ארצות הברית במסע הופעות עם האלבום החדש שלו "Take It All Away”, מפזר חיוכים מקסימים ורבי שארם ומקפיד על עיצוב שיער מהוקצע. כיאה לרוקיסט, אפשר להוריד רינגטונים שלו מאתר הבית.

סיירה

בדומה לזמרת הסול הקו?לית (קו?ל זה עניין יחסי) אשנטי, לסיירה יש קול אוורירי עם ויבראטו מרשים ורית'ם כיפי וחישגוזי. חוץ מזה, היא נראית פיצוץ, ולמורחבי התודעה שביניכם היא עשוייה אף להזכיר את שרית חדד מימי החדרה שלה.

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

ג'וג'ו

מגזין טין פיפל מבטיח שמדובר בכריסטינה אגילרה הבאה. עם טעם, אממ, מקורי (?) בבגדים וקול מרטיט, הקטינה הקיצונית הזו – בת 13 בלבד – אמורה להיות זו שתדיח את אגילרה מכס הפרחיו?ת מרובת השיק.

T.I.

רק מסגנון הלבוש שלו ניתן להסיק בקלות כי מדובר באחת ההברקות האופנתיות של השנים האחרונות. אבל הוא לא כאן בשביל להיות פרצוף יפה בלבד, הו לא. מדובר בראפר רב פאסון ומסוקס, המייצר מוזיקה מחרמנת וחושנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully