וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזרת הר דובון

13.1.2005 / 9:47

אבי שילון התמוגג מביבי ושרה נתניהו מתמוגגים מהצפון שכולו התמוגגות אחת גדולה בניצוחו של מנחם הורוביץ


השאלה החשובה ביותר שאפשר לשאול לנוכח הפרק הראשון של "כתבנו בצפון", תוכניתו החדשה של מנחם הורוביץ', היא בשביל מה היינו צריכים את זה? קונספט תמהוני שכזה לא נראה על מסכינו מאז "יומני גבע" השם יקום דמם. העיקרון המנחה: מנחם הורוביץ', הכתב החביב של הצפון, מזמן פוליטיקאים לשיחות חביבות על רקע נופי הצפון. הגימיק המיוחד: בתוכנית משובצות כמעט כל הקלישאות שניתן להגות על הפריפריה – "כאן עושים את הלבנה הכי טובה בארץ!" "יש פה זריחה נהדרת!" וכמובן, "כששירתנו בצבא...".

הדובדבן שבקצפת: תושבי הצפון המפרגנים נראים בתוכנית כאילו זכו לביקור רשמי של משה רבנו, אחדים אפילו הוציאו מצלמות דיגיטליות כדי להנציח
את נתניהו קונה מצרכי מזון בקניון. שיהיה משהו להראות לנכדים.
ובמרכז התוכנית: כמעט כל הנושאים שמשרד הבריאות טרם הורה להסיר את העובש מעל תוכנם – "ביבי, אתה רוצה להיות ראש הממשלה?", "שרה, עשית טעויות בקדנציה הראשונה של בעלך", וכמובן "נו, קר פה בצפון?".

שרה נתניהו, האשה , השארם והלחם קל


אלא שבשורה התחתונה זו ביקורת מיותרת. אולי צודק מנחם שלנו. בשביל מה ללעוג, להתנצח ולהקשות על המרואיינים אם אפשר לפרגן קצת? מה רע? ואכן, בחלוף חמש הדקות הראשונות, הבנתי שבעצם ניתן אפילו ליהנות מתוכנית שכולה נופת צופים. יתרה מזאת: דווקא הגישה הכל כך לא ניסים משעלית של הורוביץ' איפשרה לחדי העין להבחין בכמה אלמנטים מעניינים. ראשית, שרה באמת נאה מאוד. היא גם נחמדה. יודעת להסות את פיה כשבעלה מדבר. יש בה גם משהו אובססיבי לאמת. כשביבי סיפר כיצד הוא מכין כל בוקר ארוחה לילדיו, "לחמניה ומיץ תפוזים", היא סירבה לאשר את הסיפור. לרגע היה נראה כאילו עימות עומד להתפתח, רק שאז הוסיפה, "לא, לא לחמניה. לחם קל הוא מכין להם". גם יפה וגם דייקנית!

בנוסף, אפשר היה ללמוד שנתניהו אכן יודע להתלבש. מעיל חום על רקע חולצה אדומה. נראה טוב. הוא אף מקפיד על דיאטה ומתמוגג בכל פעם שמישהו מייעד אותו כ"ראש הממשלה הבא אחרי אריק". בכלל, נוטה להתמוגג הבחור.

קשה היה גם לא להבחין כיצד ביבי מקפיד על המצ'יזמו שלו. כשהורוביץ ניסה להקניט אותו עם שאלה שהחלה ב"אומרים ששאול מופז מתוכנן להתמודד מולך".. ביבי השיב במבט קולי ותשובה מתומצתת למשעי: "ו..".

כמו כן, ניתן היה להתרשם כי בניגוד לכל הפירסומים המרושעים, תגידו על ביבי ושרה מה שתגידו, הזוג נראה מאוהב. באמת. קשה היה להתעלם מהמבטים המצועפים שתולה שרה בבעלה בכל פעם שהוא מדבר, אבל בעיקר היה מרשים לראות כיצד התמוגגה שרה כשהורוביץ' הציע לה להישאר איתו בצפון בשעה שביבי חוזר ל"פגישות עבודה בת"א" ונתניהו התפרץ בגבריות יאיר לפידית והודיע: "רגע אחד, היא לא הולכת איתך לשום מקום".

אכן, בסיכומו של דבר, חדי העין והרגש למדו אתמול הרבה פרטים מעניינים על הזוגיות של ביבי ושרה. השאלה היחידה היא, כאמור, בשביל מה היינו צריכים את זה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully