וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת 'הילדים הרעים' בערוץ yes Y

דן תומר

17.1.2005 / 12:33

מיכאל הנגבי ושתי ההילות (נחשון וטוביאן) עם "Y בעשר" עומדים במרכז לוח השידורים החדש של הערוץ, והפתעות נוספות - ריאליטי מצויר, רצועת "ילדים רעים" והמשך עלילות עלי ג'י

במסיבת עיתונאים שנערכה הבוקר בתל אביב, הציג ערוץ yes Y (לשעבר YTV) את עונת השידורים החדשה שלו, תחת הכותרת "הקולקציה החדשה 2005". הפריים טיים החדש של הערוץ יחולק לארבע רצועות, בין 20:00 ל-20:30 תשודר רצועת ריאליטי, בין 20:30-21:30 רצועת פופ בהפקה מקורית, בין 21:30-22:00 רצועת רכש הנקראת "ילדים רעים" ובין 22:00-23:00 תכנית הדגל החדשה של הערוץ, "Y בעשר".

כשהנגבי פגש את טוביאן

"Y בעשר", תכנית אולפן חדשה, מפגישה את יוצא "אקזיט" מיכאל הנגבי עם המנחה הטריה הילה נחשון, לשידור מגזיני יומי ברוח הומוריסטית, בו ישולבו פינות מגוונות וכתבות חוץ. לשטח יצאו נחשון עצמה, הקומיקאי דודו ארז והמנצחת של "פרויקט Y2", הילה טוביאן, שתצא בכל שבוע למשימה מאתגרת.

חבריה לווילה של טוביאן, ויחד אתם הדיירים מהעונה הראשונה של הפרויקט, יגישו לסירוגין את רצעות הפופ "האוסף של יוסף" (מחווה לאיש והכובע), באמצעות הגשת רצף הומוריסטית. בין הנבחרים נמצאים המנצח של העונה הראשונה, פיראס חורי, צ'ינו אלמיזרק, סירק סבהט, קמילה פליי, רוני עמר, מישל שפירא, רן יצחקי ועוד. בין המאוכזבים שנשארו בחוץ נמצאים בל אגם, רפי עמר ורועי ברוד.

אשטון עושה את ג'סיקה סימפסון

רצועת הריאליטי היומית תביא את העונה השלישית של "החיים הפשוטים" בכיכובן של הפריחולות ניקול ריצ'י ופריס הילטון, שתשודר כמעט במקביל לשידורה בארה"ב. עונה חדשה ל"זוג טרי", עם ג'סיקה סימפסון וניק לאשיי, שיארחו בביתם דיירת נוספת ומאתגרת, עונה חדשה של "האוסברונס" והריאליטי הפארודית "Tha Assistant", על 12 צעירים שיעשו הכל כדי להכנס לעולם השואו-ביז. בנוסף, תעלה "Drawn together" המסקרנת, הריאליטי המצויר הראשון מבית 'קומדי סנטרל'.

ברצועת הרכש המכונה "ילדים רעים" מככבים שוב אשטון קוצ'ר עם תכנית המתיחות "פאנק'ד", "עלי ג'י באמריקה", בהפקת HBO ועם גלריית הדמויות המופרעת של סשה ברון כהן. "העוקץ", תכנית מתיחות שנוצרה על ידי הבמאי גאי ריצ'י, בעלה של הקבליסטית מדונה. עוד תשודר "קומי קומי", תכנית מתיחות ישראלית מקורית והזויה.

העונה החדשה תימשך עד לעליית לוח שידורי הקיץ, במרכזו תעמוד כמובן "פרויקט Y3", ולאחריו, כך מבטיחה העורכת הראשית של הערוץ, לי ירדני, לא תחזור המתכונת של אין-ספור שידורים חוזרים, אלא המשך ריענון תכניות הרכש והמקור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully