וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גו פאק יורסלף

21.1.2005 / 8:39

דריה שועלי פתחה את המגזין החדש "Go", וגילתה שהבנות היום מתחילות הרבה יותר מוקדם, להיות מטומטמות

בואו לא נתפוס תחת, גם אני הייתי מנויה על "מעריב לנוער" איפשהו בין גיל 10 ל-13 (טוב, גם ב-14). מצד שני, לזכותי יאמר שלא השליתי את עצמי, כבר אז ידעתי שזה זבל, וצרכתי את זה כמו שצורכים חבילת פרינגלס. בבולמוס, ותוך ידיעה ברורה שזה ישאיר לי בחילה קלה ושמנוניות על הידיים.

אם זה מה ש-"Go" רוצים להיות, אז הכל בסדר, למעט העובדה שמאז שאני צרכתי את "מעריב לנוער" עברו בכל זאת איזה שני עשורים, ואם את נותנת קרדיט, גם אם מפוקפק, לבנות ה-13 של היום, שהן צריכות כתבות על "10 הדברים שידכאו לנו את החשק המיני במיטה" (הוא דוחף לך את הראש למטה), אז אולי כדאי שגם תתני להן קרדיט שהן יודעות להבדיל בין עיצוב מקושקש ומכוער משנות ה-80 לעיצוב מגניב ואינטליגנטי (כמו של "אקסטרא לארג'" ז"ל).

במחשבה שנייה - "מעריב לנוער" של תקופתי לא היה כולו זבל. היו בו, למשל, ביקורות מוזיקה, נדמה לי שגם כמה טורי דעות ואיזה סיפור קצר. אבל אל תצפו למצוא משהו מאלה ב-"Go". כי אם להאמין לסיסמה "כל מה שבנות אוהבות", כנראה שבנות לא רוצות שום דבר שאפילו מתקרב לגירוי קל של האינטלקט או להעשרת העולם התרבותי. מסתבר שבנות לא רוצות לראות סרטים טובים, לא מעניין אותן אם יצא איזה דיסק שווה וספרים זה בכלל לא בקטע שלהן. בנות רק רוצות לכייף, ולכייף פירושו להזדיין (גם אם את בת 12 וחצי), לדבר על בנים ועל סקס, ולעשות המון המון שופינג. זה לא שיש לי משהו נגד שופינג, אבל איכשהו גם היום, כמו בגיל 13, אני מוצאת את הזמן להשחיל איזה ספר טוב בין טרוף האסטרולוגיה וההתאפרות שבו מתנהלים חיי לפי "Go". וחוץ מזה, בניגוד למי שאני מניחה שהוא קהל היעד של המגזין הזה, אני מפרנסת את עצמי, ולכן יכולה לבזבז על עצמי. ילדות בנות 13 עד 17 חיות על חשבון ההורים.

מעבר לכך, אני מודה שאין הרבה מה לומר על המגזין הזה, בטח שלא ברמה העיתונאית, כי עיתון זה לא. זה הרבה דברים: המנה הראשונה חינם שהנרקומניות לעתיד מקבלות מהפושר – במקרה הזה הנרקומניות לעתיד של לאשה (מרים נופך מוזס היא העורכת הראשית של "לאשה" וגם של "Go"); זה גם מזכיר מאוד את ה"עיתון" של קניון רמת אביב ואת זה של דיזנגוף סנטר (מספר העמודים שבהם מופיעים מוצרים לצד המקומות בהם אפשר לרכוש אותם פלוס תירוץ לרכישתם - יעשו אותך קולית/כוסית/מגניבה – עומד על 25); מה עוד עושה המגזין הזה? נותן לך את התחושה שאם לא הזדיינת עם לפחות שלושה בחורים, ואת כבר יודעת מה התנוחה המועדפת עליך, את לגמרי לא בעניינים.

מה בכל זאת אפשר לעשות עם זה? לתור אצל הרופא, בעיקר הרופא הפלסטי, שינתח אותך להיראות כמו הכוסיות ב-"Go" או הגניקולוג, שבודק אותך לעתים קרובות כי ב"גיל 16 הכל קורה", כולל אנאלי כמובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully