וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביל קוסבי מואשם בהטרדה מינית

21.1.2005 / 12:29

הדוקטור בצרות. אזרחית קנדית טענה כי כששהתה בביתו לפני שנה, הוא נתן לה תרופה מטשטשת, והחל לגעת בה. עורך דינו של קוסבי: מדובר בטענות מוזרות ומגוחכות

אזרחית קנדית בת 31 התלוננה נגד השחקן והבדרן האמריקאי ביל קוסבי, וטענה כי הטריד אותה מינית. האישה, לה היכרות מוקדמת עם השחקן, טענה כי בעת ביקורה בביתו לפני כשנה הוא נהג בה "באופן בלתי הולם". לאחר ארוחה משותפת היא טענה שהיא עייפה, וקוסבי נתן לה כדורים שהגבירו את העייפות. לאחר מכן, לטענתה, הוא נגע לה בחזה ואף הניח את ידה על אבריו המוצנעים.

בהשפעת הכדורים היא הפכה למנומנמת עוד יותר, אך כשהתעוררה הבחינה כי החזייה שלבשה אינה סגורה, כפי שהיתה בטרם נרדמה. היא דיווחה על כך לרשויות הקנדיות, שהעבירו את התלונה לרשויות מדינת פנסילבניה בארה"ב, שם מתגורר קוסבי, שדמותו הטלוויזיונית מזוהה יותר מכל עם ערכי המשפחה והנאמנות בחיי הנישואים.

עורך דינו של קוסבי, ולטר פיליפס, מסר כי מדובר ב"טענות מוזרות. העניין כולו מגוחך לחלוטין". הוא לא התייחס לטענות הספציפיות נגד השחקן, אך הסביר כי התלונה נוגעת ל"התנהגות שאינה הולמת". "אנו אופטימיים, ומקווים שהתלונה לא תגיע לכדי אישום", הוסיף.

לפני כשנתיים טענה השחקנית לאשל קובינטון, בת ה-20, כי קוסבי ניצל אותה מינית. קובינטון שגילמה דמות של מלצרית בסדרה "משפחת קוסבי" ברשת סי.בי.אס, סיפרה כי בחודש ינואר 2003, בעודם על הסט, ליטף קוסבי את החזה שלה והתערטל בפניה. ב-1 בפברואר הגישה קובינטון תלונה על כך במשטרת ניו יורק. הפרקליט המחוזי סירב להגיש תביעה נגד השחקן.

הסיפור פורסם אז ב"נשיונל אינקוויירר" והשחקן איים לתבוע אותו בתביעת דיבה. "הסיפור הזה לא נכון", טען אז דוברו של קוסבי, דיוויד ברוקאו. "שום דבר כזה לא קרה. הרשויות מעולם לא יצרו קשר עם קוסבי, והפעם הראשונה שהוא שמע על הסיפור הזה היה דרך העיתון". מה"נשיונל אנקוויירר" נמסר בתגובה שהם עומדים מאחורי הפרסום, וכי המאמר כלל מלכתחילה את תגובתו של קוסבי, שטען שאין ממש בדבריה של קובינטון, ושהוא לא מתעסק בשטויות.

את תגובתו של קוסבי לחקירה שמתנהלת נגדו כרגע לא היה ניתן להשיג.

קוסבי נחשב לאחד מהקומיקאים המעורכים ביותר בארה"ב. הוא החל את דרכו כסטנדאפיסט, לאחר מכן הפך לשחקן השחור הראשון שכיכב בתוכנית טלוויזיה (I SPY), הייתה לו תוכנית מצויירת בה ביצע את כל הקולות (אלברט השמן), אירח מספר תוכניות אירוח, ולשיא תהילתו הגיע עם הסיטקום משפחת קוסבי (The Cosby show), שם גילם את דמותו של ד"ר האקסטבל חובב הסוודרים, איש המשפחה למופת.

גם בחייו הפרטיים נחשב קוסבי לאיש משפחה נאמן. הוא נשוי לקאמיל ואבא לארבע בנות. בנו היחיד, אניס, נרצח ב-1997 בזמן שהחליף גלגל ברכבו. בסקר שנערך השנה בקרב הקומיקאים בארה"ב נבחר המופע הקומי שלו לאחד מהחמישים הטובים ביותר בכל הזמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully