וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי נמני במהדורת סלבס של כוכב נולד

24.1.2005 / 10:55

פרוייקט ההתרמה "יומטוב" לילדים בסיכון אסף את נמני, ח"כ רוחמה אברהם ודומיהם, שישירו בפומבי. השופטים יהיו ריקי גל וצדי צרפתי. יהיה מעניין

מהדורת סלבס של כוכב נולד תשודר כחלק מפרוייקט ההתרמה "יומטוב" למען ילדים בסיכון של זכיינית ערוץ 2 קשת. ב-27 בפברואר יוקרנו על מסכי הטלוויזיה שלכם שתי תוכניות: האחת תהיה המשדר המרכזי, שיצולם בהרצליה, והשני יהיה "כוכב נולד", שיצולם באולפני מימד בתל אביב ואותו ינחה האורים והתומים, צביקל'ה הדר. בידיעות אחרונות פורסם היום כי את המשדר המרכזי ינחו גדי סוקניק, אסי כהן ובחורה נוספת, שזהותה נותרת לוטה בערפל (עלמה זק מסתמנת), וסגל "ארץ נהדרת" יבוא לעשות קטעים, ויגישו פרשנות אישית על "גבעת חלפון".

אבל רוב העניין יהיה ההזמנות להתפנן על המפורסמים, שיעשו מעצמם צחוק בז'אנר הפופולרי שמסעיר את המדינה. הקורבנות יהיו משכבת הזעיר-סלבס, ויכללו את ח"כ רוחמה אברהם המהממת ואת כדורגלן בית"ר ירושלים ולנצח מספר 8, אבי נמני הקפיטן. ידועני א"י יפקירו את עצמם לידיהם הנאמנות של ריקי גל וצדי צרפתי, המלתעות של התוכנית, שזה בהחלט פרט חשוב שכדאי לקחת בחשבון לפני צפייה במראות הקשים.

הפרוייקט, שחופר כל פעם בנסיון להיות עדכני, מגניב ולגרוף מיליונים, מקפיד לנצל כל שנה את טוב ליבם של הידוענים, ונותן להם במה לעשות שיגועים משוגעים. בשנה שעברה אילץ את יודל'ה לוי לקפוץ באנג'י, ואפילו צילמו כל מיני אמריקאים מפורסמים שבירכו והודו לכל בית ישראל.

פרוייקט יומטוב אוסף כסף לטובת פרוייקטים לשיפור החינוך ואיכות החיים של ילדים ובני נוער בסיכון. השנה תינתן עדיפות לפרוייקטים שתומכים בנערות במצוקה ובתחום הגיל הרך. עד כה נרשמו כ-400 גופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully