וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה פיק מנהל

27.1.2005 / 10:24

שגעת פיק הגיעה גם לחיפה: דל השיער יכהן כמנהל האמנותי של בית ספר חדש לאומנויות הבמה שנפתח בעיר. תואר של כבוד

צביקה פיק, האיש ושתי השערות, נבחר לכהן כמנהלו האמנותי של בית ספר חדש לאומניות הבמה בחיפה. צביק יחלוש ביד רמה וקול גבוה על 125 פרחי שירה, ויחלוק עמם את המתכון שלו להצלחה. סגל המורים הבכיר יכלול גם זעיר-סלבס אחרים, חלקם יובאו במכונת זמן מיוחדת משנות השמונים: אילנה אביטל, אסף אשתר, אדם, דפנה ארמוני ועוד כהנה וכהנה. במעריב פורסם כי הנהלת בית הספר, שנקרא "הבמה", מתכננת להתפשט למרכז בקרוב, ולפלוש תל אביבה.

פיק, אימפריה של בן אדם אחד, נוגע כבר כמעט בכל תחומי החיים: הוא זמר, יוצר, אבא למופת, מאהב, שופט בכ"נ 3, וכוכב תוכנית ריאליטי על חייו.

צביק טוען כי הוא לוקח את תואר הכבוד החדש שלו במלוא הרצינות, ואפילו שוקל בחיוב נסיעות תכופות לחיפה. "זה מוסד שמיועד לקדם אנשים שיודעים לשיר, אין בו מקום למי שמחפש פרסום", אמר המורה לחיים, שעיצב את תוכנית הלימודים המבטיחה. "אחליט, בשיתוף עם צוות המורים כמובן, על הדרך הטובה ביותר לחלוק את הידע והניסיון שרכשנו במהלך השנים". לבוגרי בית הספר יופקו דיסק וקליפ המתעדים את ביצועיהם והתקדמותם, והם ייאלצו להשתתף גם במופע סיום מדליק. כמו כן, כל ההערכות מצביעות על כך שיקבלו חתימה מהמנהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully