וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת השקעות רכשה 18% ממניות טלעד

27.1.2005 / 13:31

קרן מרקסטון היא חברה אמריקאית-ישראלית שברשותה הבעלות על חברת דפי זהב, ובימים אלה גם מתמודדת על רכישת גרעין השליטה בבזק. שווי העיסקה - כ-2.5 מיליון דולר

קרן ההשקעות מרקסטון ביצעה אמש רכישה של 18% ממניות זכיינית ערוץ 2 טלעד. מרקסטון - בניהולם של אליוט ברוידי, רון לובש ואמיר קס - היא קרן הון אסטרטגי (Private Equity) אמריקאית-ישראלית, שגייסה עד כה 500 מיליון דולר המיועדים להשקעה בישראל, מתוכם כבר ביצעה מספר השקעות: רכישת הבעלות המלאה של חברת דפי זהב ורכישת 40% מחברת התשתיות PRS. בימים אלה מתמודדת הקרן על רכישת גרעין השליטה בבזק.

הרכישה בוצעה תמורת כ-2.5 מיליון דולר, לפי השווי שנקבע לטלעד בעסקה שבה מכרה את מניותיה משפחת נמרודי - כ-14 מיליון דולר (כפי שקבע משרד רו"ח גיזה-זינגר את אבן, בהערכת שווי עבור חברת הכשרת היישוב). הרכב הבעלות החדש בטלעד עם כניסתה של קרן מרקסטון: חברת הראל להשקעות בביטוח בראשות יאיר המבורגר (31%), חברת טל שמים בראשות בני גאון(25%), מרקסטון (18%), חברת מגוויץ' בראשות מנדל קפלן (15%) ועוזי פלד (11%).

בעבר הביעה קרן מרקסטון עניין ברכישת החזקות בקבוצה אחרת שהתמודדה במכרז ערוץ 2 - חברת נגה 2, בבעלות אביב גלעדי ואודי רקנאטי. ואולם, בסופו של דבר העסקה לא יצאה אל הפועל וחברת נגה 2 התמזגה עם זכיינית ערוץ 2 רשת.

"אני שמח ומברך על כניסת קרן מרקסטון לטלעד", מסר יו"ר דירקטוריון טלעד, יאיר המבורגר. "כניסתה של קרן ההשקעות מרקסטון לטלעד הינה עדות נוספת לחוזקה של החברה לקראת הגשת המכרז לערוץ ומבצרת את מעמדה כגוף התקשורת המוביל במדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully