וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקסטרא לארג'

30.1.2005 / 11:11

אחרי צפייה בערוץ אקסטרא הוט החליטה מאוכזבת הכבלים, נוגה הורוביץ, שעוד יש סיכוי לפריחתה של אהבה

אחד הטרנדים החמים של הזמן האחרון הוא לקטר על HOT, ולא שאין לכך סיבות טובות. למנויי הלוויין יש בדרך כלל סיבות רבות להרים את האף אל מול מנויי הכבלים המבוישים, עם ממיר טוב יותר, סדרות רכש מעולות וסרטים מצוינים. למרות הרצון העז לגרום לנו להאמין בסיסמה "פשוט קנינו סרטים טובים יותר", הכבלים פשוט לא מצליחים להתחרות בסרטים החדשים של היריבה בעלת הצלחת, וערוצי האוסקר שעולים אוטוטו במקביל הופכים את העניין לעצוב עוד יותר. בקיצור, למי שיצפאן וערוץ 8 לא עושים לו את הערב נשאר רק לקנא בבעלי הצלחת ולפנטז על מעבר אחרי שתיגמר לו ההתחייבות.

יס וויקאנד היה המסמר האחרון בארון האדום של "הוט". סופשבוע מלא בסדרות רכש שוות שערוץ 3 כבר מזמן שכח איך להשיג וביניהן THE O.C , הבוורלי החדשה והמגניבה. הרהורים רבים על מר גורלי עברו בי בעודי מורידה את הסדרה באי - מיול, וחישובים מהירים של כמה זמן נשאר עד שהמעבר ללוויין לא ילווה בקנסות. ואז הגיע ערוץ אקסטרה הוט. נכון, בימי השבוע הוא משודר רק בערב, אבל בינינו, את הסדרות הטובות של ערוץ 3 המיתולוגי לא ממש ראיתם בשעות הבוקר. בעוד יס וויקאנד מדשדש עם סדרה או שתיים ששוות צפייה, אך מוקפות בתוכניות ריאליטי ולייף סטייל, אקסטרה הוט מספק לפחות סדרה שווה ביותר פעם בערב. וגם את דיוויד לטרמן.

כל הסדרות המרכזיות של הערב ראויות לזמן המסך שלהן. חלקן מצוינות, וגם הפחות טובות עושות את העבודה ביעילות אמריקאית אופיינית. סדרות הכבלים של ארה"ב הפכו בשנים האחרונות למדד על פיו נמדדות הסדרות של הרשתות הגדולות. כל עוד HBO , שואו טיים ו - UPN מיוצגות בערוץ יש סיכוי טוב לרכישות עם טוויסט אקסטרימי ולמחסור ברגעים משעממים.

מת לצחוק מת מזמן

הסדרה הטובה ביותר כרגע בערוץ היא "מתים במשרה חלקית". מישהו ב"הוט" צריך להתעורר ולהבין שאפנת "מת לצחוק" נגמרה מזמן, וששמות דביליים לסדרות לא יביאו להן עוד צופים. מדובר באחת הסדרות החמודות ביותר על המסך, אם מנת יתר של סמים ברקטום (מה ששמעתם), ציפורים מפוחלצות ומזכירות עם פטיש לטלפונים נחשבים לחמודים בעיניכם, כמובן. מלאכית המוות ג'ורג'יה לאס, שאוספת את נשמותיהם של המתים בעיר הגדולה, נקטלה כאן בחוסר רחמים לפני שבועיים, בטענה שבגלל המאמץ להיות מגניבה אין בה טיפת נשמה. אז נכון, היא מאוד מתאמצת להצחיק את הצופים, ולשמחתנו לא נותנת לרגעי קיטש רבים להפריע לה בדרך, אבל בדרך כלל היא גם מצליחה, עם הומור מקאברי ובלי טיפת צנזורה.

לא בלי פריס

עוד סדרה ממכרת היא "ורוניקה מארס", סוג של THE O.C רק עם טוויסט בלשי. מי שלא צפה בה מהפרק הראשון מתבקש לבדוק באינטרנט את תקציר הפרקים הקודמים, כי סיפור המסגרת מורכב למדי והעיסוק בו לא ייגמר בקרוב. אם נקצר, ורוניקה מארס, פעם בת השריף המקובלת, הופכת למנודה בעקבות פרשת רצח של חברתה הטובה ועובדת בחקירות פרטיות עם אביה. פריס הילטון מככבת בפרק ומוכיחה שמשחק הוא לא הצד החזק שלה, ואלונה טל תספק מאוחר יותר את הזווית היהודית.

איכות סמויה

בגזרת סדרות המשטרה נמצאות כמובן ה-CSI- יות, אבל הפנינה האמיתית, שעונתה הראשונה נעלמה בערוץ הוט אקשן, היא "הסמויה". סדרת איטית, אמיתית ומענגת על יחידת משטרה שנואה בבולטימור, שהוסיפה העונה שחיתויות בנמל לעסקי הסמים שבהם היא מטפלת. אל תצפו לפתרונות מהירים או לקתרזיס נחמד בסוף כל פרק, אבל ב-HBO מדובר, ומי שאהב את הסופרנוס יאהב גם את זאת. אחרונה חביבה בדרמות הפריים טיים היא "ג'ק ובובי", סדרה חמודה, למרות שיש שיסלדו מעודף הפטריוטיות, או פשוט מהביטחון הנאיבי של האמריקאים שהם יהיו מעצמת-על גם בעוד חמישים שנה. בובי הפעוט הולך להיות נשיא ארה"ב מתישהו בחייו, ובמקביל לעלילה מספרים קולגות וקרובים "מהעתיד" על מעשיו כנשיא. קצת הומור עצמי לא היה מזיק אמנם, אבל הביצוע יפה ומשויף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

ניו יורק ניו יורק

אחרי הכל מגיע דיוויד לטרמן. לטרמן, שמחזיק בהומור שובב כמו של קונאן ובאותה שעת שידור כמו של ג'יי לנו, סוגר את הערב האמריקאי באופן ראוי ביותר. הוא קצת טרחן לפעמים, אבל עם קטעים מטורללים נוסח ניו - יורק, כמו פינת "זהה את החפץ המרוסק", ומערכת יחסים מטורללת לא פחות עם הלהקה האקסצנטרית שלו, הוא מזכיר את האנטי-ממסדיות של אובריאן יחד עם רשימת אורחים זוהרת כמו של המתחרה מלוס-אנג'לס.

זוכרים את התקופה הזו, לא לפני הרבה שנים, כשכל ערב היה מוקדש לסדרת רכש איכותית אחרת בערוץ המשפחה? איבדנו את הריכוז לרגע, ולפתע התחושה המשפחתית התחלפה בתחרות על הקהל, שהובילה לשידור כל סדרה בערוץ אחר, ואם אפשר אז גם בתשלום נפרד. לכן יש משהו מרגיע באקסטרה הוט, שמספק כל יום ציר איכותי של פאן טהור. אם HOT ימשיכו כך הם אולי יצליחו ליצור גאוות יחידה בין המנויים כמו זו שיש לאנשי הלוויין. ההרהורים על מעבר ל-YES ימשיכו, אבל סיבה טובה להישאר כבר יש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully