וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוד וויל האמפינג

31.1.2005 / 10:54

סדרת הריאליטי "כוכב הפורנו הבא" הבהירה לאיתי ולדמן סופית שגם הוא בסך הכול רוצה לככב בסרט כחול

הדבר שעשה את "אהבה זה כואב" לסדרה כל כך טובה, היה היכולת שלה להעלות נושאים זניחים לסדר היום הלאומי (טוב, אולי לא ממש הלאומי, אבל על בטוח לסדר היום של שיחות סרק בבתי קפה). נושא מצטיין לדוגמה היה כמובן הפרק על האקסטזי, אשר העניק לאקסטה קאמבק מינורי וגרם לדילרים המתמחים בו להצליח לכסות את החוב במכולת שהם סוחבים פחות או יותר מאז תחילת המילניום החדש.

נושא אחר שהסדרה העלתה על סדר היום היה הפורנו. באחד הפרקים היותר מצחיקים דנה תופסת את אסי מביא ביד מול סרט כחול בטלוויזיה. לאחר ההכחשות המתבקשות, הוא לבסוף נשבר ומודה בפניה שזה אכן מה שהוא עשה. כדי לנקות את עצמו הוא מטיח בפניה שכל הגברים צופים בפורנו, וזה לא עושה אותו סוטה באופן מיוחד. כמובן שפרק זה יצר דיונים רבים וסוערים לגבי הסוגיה האם באמת כל הגברים צופים בפורנו. אם החברים שלי (שאני מודה שהם לא איזה משהו שהייתם רוצים לבנות אתו מדינה) הם מדגם מייצג, אז לא רק שכל הגברים צופים בפורנו, אלא שגם כולם פנטזו להיות כוכבי פורנו בתקופה זאת או אחרת בחייהם. ואם זה באמת נכון, אז לתוכנית "כוכב הפורנו הבא" שעלתה אתמול בערוץ "אגו", הולך להיות רייטינג שיגרום למצחיק שבפרקי "ארץ נהדרת" ולמותח שבמשחקי מכבי בכדורסל להסמיק מולה בבושה.

אל תיכנס לי באגו

ערוץ "אגו", למי שלא מכיר, הוא ערוץ שמיועד פחות או יותר לכל המנויים על הירחון "בלייזר". משמע, גברים שאוהבים מכוניות, ספורט אתגרי ובחורות רפות שכל שמשפריצות אחת על השניה קצף באורוות במונטנה. ערוץ שהגבר הממוצע מעביר אליו בעיקר בפרסומות של התוכניות האהובות עליו באמת, או שם בלילה כשומר מסך. אחד מחברי הטובים הגדיר זאת כך - "כשהדבר האחרון שאני רואה לפני שאני נרדם זה ציצי, אני פשוט ישן הרבה יותר טוב. זה בדוק". אמירות שכאלו יכולות לזכות את אותו חבר בקיתונות אינסופיים של בוז, אבל כולן יבטאו צביעות ותו לא.

אותו דבר לגבי פורנו. למרות שהשיח סביבו עדיין לא לגמרי לגיטימי, לא משנה איך נסובב את זה, בשנים האחרונות הוא לגמרי עלה לגדולה. וכולם יודעים זאת - מראשון הילדים בני השלוש עשרה, שנחשף לראשונה לסרטים כחולים שמצא בארון של הוריו ומשתף בכיף את החבר'ה, ועד אחרון הדיירים בבית האבות שגולש באינטרנט במסדרון, ומסתכל על תמונות של בחורות ערומות תוך כדי מבטים מפוחדים מאחורי גבו תוך כדי פנטוז על ימי נעוריו. אין מה לעשות, האינטרנט הפך את הפורנו למצרך איני ויומיומי. הרי אין דבר אופנתי יותר מלומר שיו הפנר גאון ושלארי פלינט ענק. בבלוגים ברשת חצי עולם מתפשט ומתעד את עצמו מביא ביד להנאת כל מי שמעוניין לראות, ובתכלס כל קליפ היפ הופ שני הוא בעצם סרט פורנו רך.

חובה לחגור גם מאחור

ומה עם תוכניות הריאליטי? סקס הוא הרי המהות של רובן. בשביל מה הרי סוגרים ביחד 20 צעירים וצעירות חרמנים בוילה בסדרות כמו פרוייקט Y? בשביל שמישהו ישקה את העציצים? בשביל לחסוך בשכר דירה? לא. בשביל הסקס. ב"כוכב הפורנו הבא" פשוט מודים בזה ושמים את זה מקדימה. מה בעצם הולך שם? חמישה בחורים (מאד חמודים, אנושיים וסימפטיים, אגב) מכל רחבי תבל נסגרים ביחד בדירה באמסטרדם עם חמש כוכבות פורנו לוהטות. במשך שבוע הבחורות בוחנות את ביצועיהם המיניים ומדיחות את המפשלים, עד להישארותו של האכבר גבר התלת זיקפתי. אותו ווינר רב אוני יזכה בחוזה לסרט פורנו בכיכובו. בשנים האחרונות נהיה מאד באופנה בזירה הפסיכולוגית להכפיש את זיגמונד פרויד והאסכולה הפסיכואנליטית. "לא הכל בעולם הזה קשור לזיונים", אומרים בין היתר מתנגדיו. "כוכב הפורנו הבא" הוא סוג של "פאק יו" שהיהודי הווינאי והמכור לקוק שולח מהקבר לכל משמיציו. וכל זאת למה? מכיוון שמדובר בסדרת הריאליטי הכי לא גועלית שתמצאו ברחבי הממיר שלכם. הרי בריאליטי רגילה כולם רוצים לזיין את כולן ולהפך, ועושים את הדברים הכי מזוויעים על מנת להשיג זאת. ב"כוכב הפורנו הבא", מכיוון שגם ככה כולם מזיינים את כולם, לאף אחד אין שום סיבה להיות דוחה לאף אחד אחר.

מלבד לאחווה הנהדרת בין הגיבורים, הסדרה כוללת גם עירום גברי ונשי מלא (עד שהבולבולים נעמדים ואז הם מקבלים טישטוש) וסצינות סקס למכביר (שוב, מטושטשות באזורים הבאמת מעניינים). אבל, כאמור, לא הסקס הוא העיקר. העיקר הוא אווירת ה-"וגר זאב עם כבש" המרתקת, ובמיוחד הסצינות ההזויות שהופכות את הסדרה הזאת לאחת המומלצות ביותר בטלוויזיה. משפטים כמו "דונה, לא קיבלת את החדירה הכפולה שלך, זה אכזב אותך?" ו- "סטיוארט הוגלה לפינה בניסיון להשיג זקפה טובה יותר", הופכים את "כוכב הפורנו הבא" לחוויה מסחררת.

מילה אחרונה על המשתתפים. אם עולם הפורנו שהסדרה מציגה הוא אמיתי, אז הבחורות לא ממש מושפלות בו ונראה שהן נהנות בו לא פחות מהגברים. ואולי אפילו יותר מכיוון שהגברים, שלא מצליחים להעמיד אותו יום שלם, מרגישים די חרא עם עצמם. כוכבות הפורנו בסדרה עושות רושם כדבר הכי חמוד ומקסים על פני כדור הארץ (ובאמת שיסלחו לי כל הפמיניסטיות ושיהיו בטוחות שאני לגמרי מאחוריהן במאבקן). הבחורים מוכיחים שוב מה שכבר מזמן ידענו על הגבר הממוצע - שאין דבר שמשמח אותו יותר מאשר לעמוד מול מצלמה ולהצהיר שהוא גמר שלוש פעמים רצוף. איך אומרים- מטומטמים, אבל לפחות מסופקים מינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully