וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספיישל קישון בלווין ובערוץ הראשון

31.1.2005 / 16:45

ערוצי הטלוויזיה הרימו שידורים מיוחדים לזכר היוצר הדגול שנפטר. בערוץ 1 ישדרו פרק מ"מדינת היהודים" המוקדש לקישון. בערוץ הקולנוע הישראלי יפרגנו בשבת של סרטים

חברת הלווין "יס" וערוץ 1 עולים בשידורים מיוחדים לזכרו של אפרים קישון, מגדולי היוצרים בתרבות הישראלית שהלך לעולמו השבוע.

ערוץ 1 עדכן את לוח המשדרים שלו, ויקרין מחר בערב את הפרק השני בסדרת "מדינת היהודים", העוסקת להומור ולסאטירה הישראלית לדורותיה. הפרק שיוקרן מוקדש לפועלם ויצירותיהם של קישון ובן גילו דן בן אמוץ, שתי הדמויות המרכזיות של תחילת שנות ה – 50 . הפרק עוקב אחר קישון, מעיצובו כסאטיריקן בהונגריה אחרי מלחמת העולם השנייה, דרך עלייתו לארץ, היכרותו את השפה העברית ועד להפיכתו לכותב ולמעצב מרכזי של ההומור בישראל. בפרק משולבים סרטיו ויצירותיו כבמאי קולנוע. הסדרה תשודר בשעה 22:30, אחרי "פוליטיקה".

ערוץ הקולנוע הישראלי בלווין יקדיש את השבת הקרובה (5 בפברואר) ליצירתו של קישון. החל מהשעה 15:00 ישודרו סרטי קולנוע, תוכנית אירוח בהשתתפותו, וכתבות שנערכו השנה עם אפרים קישון, במיוחד עבור ערוץ הקולנוע הישראלי.

הסרטים שישודרו הם "סאלח שבתי", "ארבינקא", "תעלת בלאומליך", "השוטר אזולאי", ו"השועל בלול התרנגולות". עוד תוקרן תוכנית מיוחדת של "מופע הקולנוע של זאב רווח" שהוקדשה לאפרים קישון - תוכנית הטלוויזיה האחרונה בה התארח קישון ודיבר על יצירתו. בתוכנית השתתפו אורחים שהפתיעו את קישון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully