וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"טופ-מודל" הישראלית תעלה בסוף החודש

1.2.2005 / 13:55

תוכנית הריאליטי תמיין את הדוגמנית השווה ביותר מבין 16 מתמודדות. האודישנים החלו, כבר התחלתן להוריד שערות?

סדרת הריאליטי-דוגמניות, בהנחיית גלית גוטמן, תעלה למסך ערוץ 10 ב-21 בפברואר. התוכנית המעניינת תברור את המוץ מן התבן, ותדוג את האיכותית ביותר מבין 16 מועמדות. בימים האחרונים נהרו אלפי פרגיות אל המיונים, ובמוחן קודח החלום להתגנב אל עולם הזוהר ותעשיית היופי. לטובתנו, מתעדים יוצרי את התוכנית גם את שלב המיונים הראשוני, אשר ישודר ב-19 בפברואר. קאדר השופטים כולל את האסתטיקנים בטי רוקאווי, שירז טל ומיקי בוגנים.

ב"הדוגמניות – לגלות את הכוכבת שבך" יתבקשו הדוגמניות להציג ולהדגים את כישוריהן הווירטואוזים ויכולת התמודדותן עם דרישותיו המחמירות של עולם האופנה. מסתמן גם כי אישיותן של הבחרות תילקח בחשבון. הן יעברו סדרת חינוך בנושא התנהלות מול התקשורת, התמודדות עם ביקורת בלתי פוסקת ותנאי עבודה מלחיצים לאללה. כמו כן, תיבחן נכונותן לשלם מחירים אישיים לא פשוטים.

יוצרי הסדרה, בהפקת JCS, מבטיחים הצצה אל אחורי הקלעים של עולם הזוהר, הרווי יצרים ואמוציות, כך לפחות הם אומרים. המתמודדות יתועדו לאורך מסלול הפיכתן לדוגמניות ממוקצעות, בסיוע, ליווי ותמיכה של גלית גוטמן ואנשי התחום הבכירים. לגמר, שיועבר בשידור חי, יגיעו 3 פרחי הבוסר ששרדו את מגוון המשימות והאתגרים, ומתמודדת נוספת שתוחזר לתחרות, על פי בחירת הקהל. הזוכה הרזה תזכה בנסיעת עבודה לניו יורק, ובהובלת קמפיין יחסי הציבור של חברת "מייבלין ניו יורק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully